آریا بانو
انتخاب کفش عروس به ظاهر ساده اما پر اهمیت
جمعه 18 خرداد 1397 - 15:25:34
بانو نیوز - خریدهای مراسم ازدواج به‌قدری زیاد و متنوع است که شاید میزان اهمیتِ انتخاب و خرید کفش عروس دیده نشود. شاید به همین دلیل است که اکثر خانم‌ها بعد از مراسم عروسی با پاهایی تاول‌زده و زخمی مواجه می‌شوند، پادردی که حسابی کلافه‌شان می‌کند. نوع کفشی که پا می‌کنید همیشه اهمیت دارد؛ زیرا پا، قلب دوم شماست، حال در نظر بگیرید که یک روز تمام با کلی رفت‌و‌آمد و فعالیت قرار است یک کفش پای شما باشد، اگر حتی ذره‌ای پای شما درون کفش راحت نباشد آن روز را که مهم‌ترین روز زندگی شماست، برایتان تلخ می‌کند.
نحوۀ انتخاب و خرید یک کفش عروس ایده‌آل
عروس‌خانم‌ها برای اینکه خریدی رضایت‌بخش و خوش از کفش عروس داشته باشند باید نکاتی را در نظر بگیرند، نکاتی ساده اما مهم که باید رعایت کنید. اولین نکته، جنس کفش شماست. از انتخاب کفش‌های خُشک و غیرقابل‌انعطاف خودداری کنید، حتی اگر مدل آن را پسندیده باشید، اصل مهم راحتی کفش است. این کفش قرار است در مهم‌ترین روز زندگی شما و ساعت‌ها پای شما باشد. اگر بتوانید از برندهای مطرح کفشتان را انتخاب کنید خیالتان از راحتی آن آسوده خواهد بود. حتی‌المقدور کفش چرم یا کفشی با کفی چرم انتخاب کنید.
کفش عروس
مورد مهم دیگر اندازه پاشنۀ کفش شماست، لطفاً تعصبی روی سانتی‌متر کفش خود نداشته باشید، خصوصاً اگر عادت به پوشیدن کفش پاشنه‌بلند ندارید؛ چرا که تمام‌مدت در عذاب خواهید بود، البته فاکتور مهم در انتخاب اندازه پاشنه، قد آقای داماد است، حتماً دوست ندارید بلندتر از همسرتان به نظر برسید.
کفش عروس
با‌توجه‌به مکان مراسم و شرایط آنجا کفشی مناسب را انتخاب کنید. اگر مراسمتان در باغ برگزار می‌شود و سطح زمین سنگ‌فرش نیست، کفش لژدار بپوشید که پایتان پیچ نخورد. البته شرایط آب‌وهوایی را هم باید در نظر بگیرید، چه روزی از سال مراسم‌تان برگزار می‌شود و هوا در آن روز خاص چگونه خواهد بود. تا جایی که می‌توانید پیش‌بینی های لازم را صورت دهید.
کفش عروس
کفش عروس
کفش عروس
از دست ندهید: لباس‌ عروس؛ مدل لباس عروس دانتل در سبک‌های متنوع
توجه به رنگ کفش شاید موردی باشد که نیاز به یادآوری نداشته باشد، عموماً رنگ کفش عروس سفید، کِرم یا نباتی است که با لباس عروس همخوانی داشته باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/49280/انتخاب-کفش-عروس-به-ظاهر-ساده-اما-پر-اهمیت
بستن   چاپ