آریا بانو
میکاپ؛ ماسک گلاب برای صورت و نحوۀ انجام آرایش بهاره
شنبه 19 خرداد 1397 - 15:32:53
بانو نیوز - برای اینکه آرایش بهارۀ شما شیک و زیبا باشد، باید ابتدا پوستتان را تمیز و شفاف کنید. ما در این مقاله با آموزش نحوۀ درست‌کردن ماسک گلاب و پاکسازی پوست به شما خواهیم آموخت که چطور آرایشی ملایم و تمیز داشته باشید. گلاب، عصارۀ گلِ محمدی ‌ست و تهیه آن در خانه کار بسیار ساده‌ای‌ست و حُسن انجام این کار در خانه این است که گلابی صددرصد خالص خواهید داشت. گلاب یک آبرسان عالی برای پوست است و برای انواع مشکلات پوستی مؤثر واقع می‌شود.
برای آرایش بهاره در خانه ماسک گلاب درست کنید!
آرایش بهاره خانم‌ها معمولاً بسیار ملایم و لایت است و از رنگ‌های مات و ملیح برای لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. اما قبل از اینکه دست‌به‌کار شوید و شروع به آرایش کنید بهتر است کمی به سلامت و زیبایی پوستتان اهمیت بدهید.
گلاب به‌دلیل دارابودن خواص آنتی‌اکسیدنی و ضدالتهابی برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است و به‌عنوان پاک‌کننده‌ای مؤثر همیشه توصیه شده است. اگر از خشکی پوست رنج می‌برید، حتماً ماسک گلاب را امتحان کنید. چون این ماسک، آبرسان فوق‌العاده‌ای برای پوست شما خواهد بود. این ماسک جادویی برای کسانی که پوستشان جوش دارد معجزه می‌کند و مانع از پیری زودرس پوست صورت می‌شود. 
آرایش بهاره
از ماسک گلاب قبل از خواب و روی صورتی که با شوینده خوب تمیز شده است استفاده کنید. ماسک گلاب هم یک کِرِم شب فوق‌العاده با تأثیری شگفت‌انگیز در کوتاه مدت است و هم به‌دلیل خاصیت آرام‌بخشی آن، خوابی آسوده خواهید داشت.
اگر پوستتان خشک است از ترکیب موادی همچون روغن زیتون و گلیسیرین در گلاب بهره ببرید. این عصاره به عنوان شیرپاک‌کن، برای تمیزکردن آرایش هم عالی‌ست. بدین‌صورت که پنبه‌ را با گلاب آغشته کنید و صورتتان را با آن تمیز کنید.


امیدواریم با دیدن این ویدئو، نحوۀ تهیه گلاب طبیعی و چگونگی استفاده از آن روی صورت را آموخته باشید.

http://www.banounews.ir/fa/News/49328/میکاپ؛-ماسک-گلاب-برای-صورت-و-نحوۀ-انجام-آرایش-بهاره
بستن   چاپ