آریا بانو
صالحی امیری:
قایقرانی امیدوار به کسب مدال در بازی های آسیایی
دوشنبه 21 خرداد 1397 - 20:31:24
بانو نیوز - تهران- «سید رضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک، روز دوشنبه در بازدید از اردوی قایقرانی در دریاچه آزادی این رشته را از امیدهای کسب مدال در بازی های آسیایی دانست.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی گفت: یکی از امیدهای ما در بازی‌های آسیایی قایقرانی است و انگیزه خوبی در مدیران، بازیکنان و مربیان وجود دارد و بچه‌ها با نشاط در اردو هستند.
صالحی‌امیری اظهار داشت: محیط قایقرانی مفرح و با نشاط است و جوانان زیادی در حال آماده‌سازی هستند و مردم خبرهای خوشی از موفقیت این جوانان در بازی‌های آسیایی خواهند شنید. باید از کسانی که در این مجموعه زحمت می‌کشند، قدردانی کرد.
وی تاکید کرد: فکر می‌کنم که یکی از امیدهای ما در جاکارتا همین قایقرانی است و انگیزه خوبی در مدیران، بازیکنان و مربیان وجود دارد و بچه ها با نشاط در اردو هستند. سجادی هم این رشته را یکی از امیدهای مدال می‌داند. در ستاد عالی درخصوص این رشته بازنگری نهایی و تصویب شد که با تمام قوا در هر سه رشته این ورزش حاضر شویم.
رییس کمیته ملی المپیک افزود: در مجموع 280 ورزشکار مرد و 105 ورزشکار بانو‌ برای حضور در این بازی‌ها نهایی شد.
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در حد مقدور از قهرمانان تجلیل کنیم و از آنها حمایت شود. معرفت‌زایی و فتوت برای ما اهمیت دارد.
صالحی امیری گفت: ظرفیت زنان در این بازی‌ها دو برابر شده و زنان به سرعت در حال پیشی گرفتن از مردان هستند. به جامعه زنان به خاطر رسیدن به جایگاه واقعی خود تبریک می‌گویم.
ورزشی ** 1528 ** 2052**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/49457/قایقرانی-امیدوار-به-کسب-مدال-در-بازی-های-آسیایی
بستن   چاپ