آریا بانو
درخشنده مجوز ساخت نسخه پسرانه «هیس ...» را گرفت
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 15:38:32
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - تهران- بعد از مدتها بالاخره فیلم سینمایی «هیس پسرها فریاد نمی زنند» پروانه ساخت گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، شورای صدور پروانه ساخت فیلم های سینمایی در تازه ترین جلسه خود با ساخت سه فیلمنامه موافقت کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلمنامه های «هیس پسرها فریاد نمی زنند» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی پوران درخشنده در ژانر اجتماعی، «دَبیت» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل صفاری و نویسندگی مهدی علی میرزایی در ژانر کمدی و «آهوی پیشونی سفید 3» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سیدجواد هاشمی در ژانر کودک و نوجوان موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را گرفتند.
فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» ساخته درخشنده سال 92 تولید شد که با استقبال در اکران و همچنین جشنواره فیلم فجر همراه شد.
این فیلم داستان شیرین هشت‌ساله بود که مورد آزار جنسی مردی از نزدیکان قرار می‌گیرد. آنچه این زخم را عمیق‌تر می‌کند و واقعه را به فاجعه ختم می‌سازد، این است که دخترک هیچ‌کس را نمی‌یابد تا دردش را با او در میان بگذارد و حرفش را باور کند.
بنا بر گفته درخشنده «هیس پسرها فریاد نمی زنند» نسخه پسرانه از همین اتفاق است که چند سالی است فیلمنامه آن نوشته شده اما موفق به دریافت مجوز نشده بود.
فراهنگ**9246**1055

http://www.banounews.ir/fa/News/49568/درخشنده-مجوز-ساخت-نسخه-پسرانه-«هیس-»-را-گرفت
بستن   چاپ