آریا بانو
سریال کره‌ای خون (블러드)
يکشنبه 10 تير 1397 - 19:49:57
بانو نیوز - اگر از آن دسته کسانی هستید که به سریال‌های خون‌آشامی و تخیلی علاقه دارید، پیشنهاد این هفته روزچین به شما سریال کره‌ای خون است. پس با ما همراه شوید تا دربارۀ این سریال کره‌ای کمی برایتان توضیح دهیم.
اطلاعات کلی سریال خون
سریال کره‌ای خون ( 블러드) محصول سال 2015 شبکۀ KBS2 کره جنوبی‌ست. ژانر این سریال عاشقانه و فانتزی است. سریال خون در 20 قسمت تهیه و پخش شده و هر قسمت از آن حدود 65 دقیقه است.
رتبه در IMDB
سریال خون در سایت IMDB از ده ستاره، 7٫1 را از آن خود کرده است.
خلاصه داستان


داستان سریال کره‌ای خون در یک بیمارستان اتفاق می‌افتد و دربارۀ جراحی خون‌آشام است که به نظر خیلی سرد و بی‌احساس می آید، اما درواقع قلبی مهربان دارد. پارک جی سانگ کوله‌باری از درد دارد و از اینکه نمی‌تواند مانند انسان‌ها زندگی کند، ناراحت است و نیاز خود را به خون سرکوب می‌کند. قهرمان زن این سریال هم دختری‌ست که در بخش تحقیقات سرطان فعالیت می‌کند. یو ری تا در کار خودش یک نابغه است و بیمارستان از پدرش به او ارث رسیده است. برخورد این دو در بیمارستان باعث رقم‌خوردن اتفاقاتی می‌شود تا جایی‌که ری تا متوجه می‌شود که پارک جی سانگ یک خون‌آشام است. ادامۀ سریال را خودتان ببینید.
بازیگران اصلی سریال خون
ان جه هیون (안재현)
سریال کره‌ای خون ان جه هیون در نقش پارک جی سانگ ان جه هیون متولد یکم جولای 1987 میلادی (تیر 1366) در سئول است. از 22 سالگی پا به عرصه بازیگری و مدلینگ گذاشت. او با ایفای نقش در سریال‌های همۀ شما محاصره‌اید ، خون ، سیندرلا با چهار شوالیه و دنیاهای موازی شناخته شد. او اولین نقش اصلی خود را به‌عنوان بازیگر در همین سریال ایفا کرد. همچنین به‌عنوان یک ستاره در فیلم چینی عروسی کتاب مقدس بازی کرده است. در مارس 2015 نماینده‌ای از طرف جه هیون تأیید کرد که او با کو هه سان (نقش مقابلش در سریال خون ) رابطه دارد. این دو در سال 2016 با هم ازدواج کردند.
کو هه سان (구혜선)
سریال کره‌ای خون کو هه سان در نقش یو ری تا کو هه سان در نهم نوامبر 1984 (آبان 1363) در شهر اینچئون کرهٔ جنوبی متولد شد. هه سان یکی از مشهورترین بازیگران کره جنوبی است که علاوه بر بازیگری، خوانندگی و کارگردانی و مدلینگ را دنبال می‌کند. او از سال 2005 با بازی در مجموعه nonstop پا به عرصه بازیگری گذاشت و با بازی در مجموعه پسران فراتر از گل به شهرت رسید. در سریال دل پاک او علاوه بر بازی در این سریال، نخستین تجربه رسمی خوانندگی خود را در موسیقی متن این سریال رقم زد. با بازی در سریال پادشاه و من که شبکه آریرانگ مدت‌ها دست از تبلیغ آن برنمی‌داشت، توانست اندکی بر محبوبیت خود بیفزاید. از دیگر سریال‌های کو هه سان می‌توان به مراقب ما باش کاپیتان و موزیکال اشاره کرد.
از دست ندهید: کلیپ سریع و خشمگین 7 رکورد شکست + زیرنویس فارسی
کو هه سان با‌توجه‌به ذوق نویسندگی‌اش کتابی با عنوان تانگو منتشر کرد. موضوع این کتاب در مورد دختری‌ست که همزمان عاشق سه پسر می‌شود. این کتاب با‌توجه‌به شهرت او به چنان درصد فروشی رسید که توانست نام یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کره را به خود اختصاص دهد.
کو هه سان در سال 2015 و در جریان سریال خون ، اعلام کرد که با ان جه هیون در ارتباط است. این دو یک سال بعد با هم ازدواج کردند.
جی جین هی (지 진희)
سریال کره‌ای خون جی جین هی در نقش لی جه ووک جی جین هی متولد 24 ژوئن 1971 (تیر 1350) است. او به‌عنوان بازیگر و مدل فعالیت می‌کند. جین هی متأهل است و دو فرزند دارد. نام مستعارش رعد‌وبرق بوده و کمربند مشکی ورزش رزمی هاپکیدو دارد. او مسیحی و پیرو مذهب کاتولیک است. جی جین هی با بازی در نقش افسر مین جان گو در مجموعه تلویزیونی جواهری در قصر شناخته شد. او همچنین در سریال افسانه دونگ یی در نقش امپراتور بازی کرد و در سال 2010 جایزه بهترین نقش اول مرد را برای بازی در همین سریال دریافت کرد. علاوه‌بر این‌ها، جی جین هی بازی درخشانی در سریال من یک عاشق دارم انجام داد.
معرفی سریال کره‌ای خون هم به پایان رسید. اگر این سریال را تماشا کردید، ما و همراهان کی‌درامر روزچین را از نظرات خود بهره‌مند کنید.
اطلاعات سریال‌های زیر را بخوانید و از دیدنشان لذت ببرید:
سریال ذائقه شخصی
سریال وارثان
سریال شکارچی شهر
سریال دنیاهای موازی
سریال پدر عجیب و غریب
سریال تو از ستاره‌ها اومدی
سریال هیلر
سریال تولد یک زیبا
سریال خارق‌العاده
سریال من یک عاشق دارم
سریال زندگی طلایی من
سریال افسانه دریای آبی

http://www.banounews.ir/fa/News/54448/سریال-کره‌ای-خون-(블러드)
بستن   چاپ