آریا بانو
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
تیم اقتصادی دولت زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند
دوشنبه 11 تير 1397 - 22:31:57
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - تهران- نماینده مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت باید رویکرد خود را تغییر دهد و زمینه اشتغال و کارآفرینی را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، زهرا ساعی در همایش ملی جوانان و قانونگذاری که روز دوشنبه از طرف مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، افزود: خوشبختانه ما در دوره دهم مجلس شاهد حضور جوانان زیادی هستیم که جدیت و انگیزه خوبی در پیگیری مسائل متعدد دارند.
وی افزود: 38 نفر از نمایندگان مجلس، جوان عضو فراکسیون جوانان مجلس هستند و در کنار هم کارهای مهمی را در حوزه جوانان انجام خواهیم داد.
ساعی با بیان اینکه مجلس قوانین را مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: بسیاری از قوانین معطل مانده‌اند و برای اجرای آنها جلساتی را با دستگاه‌های مربوطه داریم. همچنین به شکل مرتب توجه به حوزه جوانان را پیگیری می‌کنیم البته وقتی صحبت از جوانگرایی می‌کنیم، به این معنی نیست که زحمات پیشکسوتان را نادیده گرفته شود. بلکه معقتدیم زنجیره مدیریت باید درست و طبق استانداردها باشد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به پیگیری طرح منع بکارگیری بازنشستگان از سوی فراکسیون جوانان مجلس، یادآور شد: کلیات این طرح با 174 رای موافق در مجلس تصویب شد.
ساعی با بیان اینکه نمایندگان وظیفه نظارتی خود را در حوزه توجه به امور جوانان انجام می‌دهند، گفت: بر اساس پیگیری‌های نمایندگان و مطالبه جوانگرایی بود که رئیس‌جمهوری در هیات دولت دستور داد وزرا یک معاون خانم و یک معاون جوان انتخاب کنند و ما همچنان پیگیر تحقق این دستور رئیس‌جمهوری هستیم.
*3377 * 3063

http://www.banounews.ir/fa/News/54520/تیم-اقتصادی-دولت-زمینه-اشتغال-جوانان-را-فراهم-کند
بستن   چاپ