آریا بانو
سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان :
در بازی‌های آسیایی قول مدال نمی‌دهیم
پنجشنبه 14 تير 1397 - 12:18:31
بانو نیوز - تهران- سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان ایران گفت: در بازی های آسیایی جاکارتا قول مدال نمی دهیم اما همه تلاش ما برای قرار گرفتن روی سکو خواهد بود.

«فاطمه سادات حیدری» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شرایط تیم ملی اسکواش بانوان ایران برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: هفته چهارم اردوی آماده سازی خود را جهت حضور قدرتمند در بازی های آسیایی جاکارتا پشت سر می گذاریم، در هفته اول بیشتر به ارزیابی و آماده سازی بازیکنان پرداختیم اما از هفته دوم فشار را افزایش دادیم و بازیکنان روزی سه نوبت تمرین برگزار می کنند.
وی ادامه داد: خوشبختانه به جای دو بازیکن قرار شد با سه نفر راهی بازی های آسیایی شویم و در کنار بخش انفرادی در بخش تیمی هم شرکت داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان ایران گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که به رشد ورزشکاران ما کمک زیادی خواهد کرد و باید از مسئولان ورزش کشور بابت افزایش سهمیه اسکواش بانوان تشکر کنم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه اسکواش بازان ما شرایط بسیار خوبی دارند ولی اگر اردوها بعد از رقابت های قهرمانی آسیا نیز ادامه می یافت، شرایط بسیار بهتر باقی می ماند و ورزشکاران ما سه ماه از شرایط تمرینی دور نمی شدند.
حیدری در خصوص اهداف خود برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: تیم اسکواش بانوان برای بازی های آسیایی جاکارتا قول مدال نداده، اما تمام هدف ما افتخار آفرینی در این رقابت ها است و امیدوارم در میان چهار تیم برتر قرار بگیرد.
وی افزود: تیم اسکواش جوانان ایران، مهرماه راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و امیدوارم در این رقابت ها روی سکو برویم، البته در مرداد ماه هم مسابقات جوانان جهان را خواهیم داشت که به آن بیشتر به عنوان یک آماده سازی مناسب برای حضور در قهرمانی جوانان آسیا نگاه می کنیم.
ورزشی **9118**1368**1055

http://www.banounews.ir/fa/News/54667/در-بازی‌های-آسیایی-قول-مدال-نمی‌دهیم
بستن   چاپ