آریا بانو
رنگ‌های مُد برای خرید مانتو تابستان 97 کدام است؟
شنبه 16 تير 1397 - 16:17:22
بانو نیوز - خرید مانتو تابستان 97 برای هر بانویی اهمیت ویژه‌ای دارد. شاید مهم‌ترین چیزی که خانم‌ها قبل از خرید مانتو به آن فکر می‌کنند رنگی است که قرار است سراغ آن بروند؛ رنگی که در فصل تابستان مُد شده و برای این فصل مناسب است، البته همان‌طور که می‌دانید رنگ سال 97 بنفش سلطنتی معرفی شد و شاید اولین رنگی که بتوان برای تابستان سراغ آن رفت مانتویی از طیف رنگ بنفش باشد.
خرید مانتو تابستان 97 با‌توجه‌به رنگ‌های سال
برای خرید مانتو تابستان 97 تنها به این فکر نکنید که چه رنگی مُد شده و ملاکتان تنها مُد نباشد، هر رنگی برای هر رنگِ پوستی مناسب نیست و هدف از انتخاب رنگ مانتو باید چیزی باشد که به فرد بیاید و چهرۀ او را جذاب‌تر کند. البته همان‌طور که می‌دانید مانتو باید متناسب با اندام و فیزیک فرد انتخاب شود تا نتیجۀ رضایت‌بخشی داشته باشد. رنگ‌هایی که برای فصل تابستان معرفی می‌شود معمولاً از طیف رنگ‌های روشن است، به دلیل اینکه جذب نور کمتری داشته و فرد احساس خنکی داشته باشد. اما یک‌سری رنگ‌ها هستند که همیشه در فصل تابستان جذاب هستند و به‌عنوان رنگ‌های ویژه این فصل معرفی می‌شوند.
خرید مانتو تابستان 97
مانتوی سفیدرنگ: شاید رنگ ایده‌آلی را که می‌توان برای فصل تابستان معرفی کرد رنگِ سفید است؛ رنگی که علاوه‌بر اینکه خنک و شیک است با انواع رنگ‌ها قابل ست شدن است و استایل‌های جذابی را می‌توانید ترتیب دهید.
خرید مانتو تابستان 97
صورتی ملایم: گزینۀ بعدی برای مانتوی تابستانه شما رنگ صورتی ملایم است. این رنگ با آرامشی که با خود به‌همراه دارد حس سبکی و خنکی ویژه‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد.
خرید مانتو تابستان 97
از دست ندهید: مد و لباس؛ مدل‌های متنوع کت مردانه
نارنجی، رنگ ویژه تابستانی: نارنجی رنگی است که از آن به‌عنوان رنگ تابستانی یاد می‌کنند، تا‌جایی‌که حتی برای ‌ آرایش تابستانه توصیه می‌شود از این رنگ برای رژ و رژگونه استفاده کنید.
خرید مانتو تابستان 97
رنگِ همیشه سبز: یکی از رنگ‌هایی که در همۀ فصل‌ها زیباست و مناسب پوشاک آن فصل است، رنگ سبز و طیف گستردۀ این رنگ است.
خرید مانتو تابستان 97
از یاسی تا بنفش: شاید اولین گزینه‌ای که با عنوان رنگ تابستاته سال می‌شود سراغ آن رفت رنگ بنفش و یاسی باشد. البته در کنار این رنگ باید بدانید چه رنگی را استفاده کنید تا خوش‌تیپی‌تان تکمیل شود.
خرید مانتو تابستان 97
خرید مانتو تابستان 97
خرید مانتو تابستان 97
استایل‌های شیک با رنگ آبی: رنگ آبی، رنگی است که معمولاً برای همۀ افراد با انواع رنگ پوست مناسب است، البته اینکه چه رنگِ آبی را بپوشید بسیار مهم است. رنگِ آبی روشن یا همان آبی آسمانی برای روزهای گرم تابستان که با شلوار و شال سفید رمگ ست شده باشد عالی است.
مانتو تابستان 97
رنگ همیشه جذاب، قرمز: قرمز رنگ تمام فصول است و از بهار تا زمستان اگر دنبال جذابترین رنگ هستید قرمز را انتخاب کنید.
خرید مانتو تابستان 97
لیمویی و زرد: پیشنهادی که می‌تواند خانم‌های خوش‌سلیقه را سر ذوق بیاورد خانواده رنگ زرد و لیمویی است. این رنگِ شاد برای روزهای تابستانی غوغا می‌کند، استایل‌های جذابی را می‌توانید با این رنگ ست کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/54776/رنگ‌های-مُد-برای-خرید-مانتو-تابستان-97-کدام-است؟
بستن   چاپ