آریا بانو
گزارشی از اردوی ملی تیم تنیس روی میز ایران در باکو
شنبه 16 تير 1397 - 21:15:43
بانو نیوز - باکو – ایرنا – اردوی مشترک تیم های ملی تنیس روی میز زنان و مردان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان روز شنبه در مجموعه ورزشی `شعا` باکو آغاز شد .

به گزارش ایرنا، تیم ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به سرپرستی «عادل علیپور مطلق» و به سرمربیگری «مهران احدی» و «فاطمه کیو انی» در این اردوی مشترک یک هفته ای حضور دارند .
علیپور مطلق سرپرست تیم اعزامی به اردوی تمرینی جمهوری آذربایجان گفت : تیم ملی بزرگسالان کشورمان در این اردوی مشترک متشکل از چهار بازیکن مرد و چهار بازیکن زن است که در آستانه مسابقات بازی های آسیایی شهریور ماه جاکارتا برپا شده است .
وی افزود: هدف عمده فدراسیون تنیس روی میز کشورمان از حضور در این اردوی مشترک آمادگی کامل بازیکنان کشور برای مسابقات جاکارتا است، تاکنون چند اردو در تهران و شهرهای دیگر داشتیم که تمرینات موجب بالا رفتن سطح آمادگی بازیکنان کشورمان شده است .
«مهران احدی» سرمربی تیم مردان کشورمان نیز برگزاری این اردوی مشترک را نتیجه فعالیت فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در زمینه برقراری ارتباط نزدیک با فدراسیون های کشورهای همسایه عنوان کرد و گفت: این اقدام به استفاده از ظرفیت های همدیگر کمک می کند .
وی،افزود : با توجه به حضور بازبکنان چینی الاصل در تیم ملی جمهوری آذربایجان این اردوی مشترک به ارتقای سطح تجربیات بازیکنان کمک خواهد کرد .
فاطمه کیوانی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران ، برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی جمهوری آذربایجان را استفاده حداکثر از فرصت های موجود و آماده سازی ورزشکاران کشورمان در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد .
وی افزود: بازیکنان کشورمان در واقع انگیزه بالای دارند و با آمادگی روانی لازم در این تمرینات حاضر شدند و امیدواریم در نتیجه این تمرینات بهترین عکملکرد را در مسابقات بازی های آسیایی کسب کنند .
کیوانی همچنین از شرایط فراهم شده برای تمرین ورزشکاران کشورمان در باکو ابراز رضایت کرد و گفت : با توجه به اینکه جمهوری آذربایجان بازیکنان خوبی دارد، به همین خاطر پذیرفتیم تا در این اردوی مشترک حاضر و از تجربیات یکدیگر بهرمند شویم .
تیم ملی تنیس روی میز ایران پس از این اردوی مشترک برای شرکت در تور جهانی تنیس روی میز عازم کره جنوبی خواهد شد.
تور جهانی تنیس روی میز کره جنوبی از روز 26 تیرماه آغاز می شود و تا روز 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.
خاورم ** 337** 1579

http://www.banounews.ir/fa/News/54795/گزارشی-از-اردوی-ملی-تیم-تنیس-روی-میز-ایران-در-باکو
بستن   چاپ