آریا بانو
سرمربی دختران بسکتبال دانشجو:
آماده شرکت در قهرمانی آسیا هستیم
يکشنبه 17 تير 1397 - 18:55:07
بانو نیوز - تهران- «نیکا بیک لیکلی» سرمربی تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد، گفت: بسکتبال زنان ایران تجربه زیادی از میادین بین المللی ندارد، اما با توجه به تمرینات انجام شده، با آمادگی کامل راهی مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهیم شد.

بیک لیکلی روز یکشنبه در آستانه اعزام تیم های دانشجویان به چهارمین دوره رقابت های بسکتبال دانشجویان جهان افزود: با برگزاری سه مرحله اردوی آماده سازی از مجموع 9 نفر دعوت شده، چهار نفر انتخاب و فردا شب (18 تیرماه) راهی مالزی می شوند.
لیکلی با بیان اینکه شناخت زیادی از حریفان ندارد، گفت: تیم های دانشجویی همیشه از نظر سطح فنی پایین تر از تیم های ملی هستند و با توجه به اینکه دو بازیکن ما سابقه ملی و تجربه حضور در رقابت های جام جهانی بسکتبال فیلیپین را دارند، امیدواریم بتوانیم نتایج خوب و ارزشمندی برای کشور کسب کنیم.
مهسا تقی زاده ، فائزه شهریاری ، شیدا شجاعی و کیمیا یزدیان طهرانی چهار بسکتبالیست دانشگاه آزاد هستند که به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند .
به گفته این سرمربی، 12 تیم از دانشگاه های کشورهایی چین، ژاپن، چین تایپه، مالزی، فیلیپین، مغولستان و دو تیم از دانشگاه های پیام نور و دانشگاه آزاد ایران در این رقابت ها حضور دارند.
چهارمین دوره رقابت های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا 20 تا 23 تیرماه سال جاری در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود.
تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ جهانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان جهان را کسب خواهند کرد.
ایران با چهار تیم شامل دو تیم بسکتبال دختران از دانشگاه آزاد و پیام نور و دو تیم از دانشگاه تهران و پیام نور در این رقابت ها شرکت می کنند.
ورزشی **1828**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/54848/آماده-شرکت-در-قهرمانی-آسیا-هستیم
بستن   چاپ