آریا بانو
دختر 17 ساله ای که به مریخ سفر خواهد کرد
سه شنبه 19 تير 1397 - 10:14:17
بانو نیوز - با وجود فیلم هایی مثل پیشتازان فضا یا جنگ ستارگان و واکنش های جالبی که نسبت به خودروی تسلای الون ماسک در فضا نشان داده شد می توان حدس زد که مردم علاقه زیادی به فضانوردی دارند. اما درست زمانی که ما فقط رویای سفر به فضا را در سر می پرورانیم این دختر 17 ساله سعی دارد رویایش را به حقیقت مبدل کند.
آلیسا کارسون دختر 17 ساله ای از لوئیزیانای آمریکاست که سازمان ناسا به او آموزش های فضانوردی می دهد. بزرگ ترین آرزوی آلیسا این است که اولین انسان در کره مریخ باشد و برای ماموریت نخستین انسان کره مریخ در سال 2033 تلاش می کند. او جوان ترین دانشجو و فارغ التحصیل آکادمی Possum است که مدرک فضانوردی و آموزش های فضایی را گرفته است. آلیسا مدارک تحصیلی اش را به چهار زبان زنده دنیا (انگلیسی، چینی، فرانسه و اسپانیایی) گرفته است. جالب است که آلیسا در این سن کم توانسته است به این درجه از موفقیت برسد. همانطور که دوستان آلیسا می گویند او می داند که برای رسیدن به موفقیت هایش نمی تواند ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد و به همین دلیل حتی فکرش را از ذهنش دور کرده است.
آلیسا علاوه بر تمام این ها یک سخنران عمومی است و علایق مردم را به تحقیقات فضایی بیشتر کرده و آن ها را تشویق به رسیدن به رویاهایشان می کند. او می گوید: همیشه رویاهایتان را دنبال کنید و به کسی اجازه ندهید آن را از شما بگیرد. آلیسا برای رسیدن به اهدافش از تمام فضانوردها مخصوصا فضانوردهای زن الهام گرفته است که مسیر را برای او هموار کرده اند.



















http://www.banounews.ir/fa/News/54906/دختر-17-ساله-ای-که-به-مریخ-سفر-خواهد-کرد
بستن   چاپ