آریا بانو
انتقام دمی موراز بروس ویلیس ١٨ سال بعد از جدایی
پنجشنبه 28 تیر 1397 - 12:51:21 PM
آریا بانو - دمی مور در یک برنامه کمدی در یک‌سری شوخی بروس ویلیس شوهر سابقش را عملا نابود کرد. شوخی‌های دمی مور آن‌قدر صریح و نیش‌دار بود که توجه همه را به خود جلب کرد.
دمی مور و بروس ویلیس که سال‌ها با یکدیگر زن و شوهر بودند، اکنون چندین سال است که از یکدیگر جدا شده‌اند و هر یک زندگی جدیدی را پیش گرفته‌اند. جالب این است که دمی مور در حالی این شوخی‌ها را بیان می‌کرد که خود ویلیس نیز در برنامه کمدی حضور داشت. مور در یک مورد گفت: «وقتی که به زندگی مشترکمان نگاه می‌کنم سری ششم جان‌سخت در ذهنم نقش می‌بندد. بروس، تو در تمام آن سال‌ها مرده بودی.»
دمی مور که از سال ١٩٨٧ تا سال ٢٠٠٠ همسر بروس ویلیس بود در بخشی دیگر از سخنانش گفت: «قبل از اینکه با بروس ازدواج کنم با سه سری نخست فیلم جان‌سخت ازدواج کردم که البته خیلی  معنی می‌دهد. چون دو سری آخر فیلم واقعا مزخرف بود.» دمی مور حتی پا را فراتر گذاشته و به دورانی اشاره کرد که مور و ویلیس یک دختر نوزاد داشتند. مور گفت: «وقتی که دخترمان کوچک بود یک شب که نوبت بروس بود تا پوشک بچه را عوض کند، از خواب بیدار شد و در گوشم گفت همین حالا بهت هزار دلار می دهم اگر تو پوشک بچه را عوض کنی.» مور درنهایت تیر خلاص را به ویلیس شلیک کرده و گفت: «بروس فکر می‌کند که پایان زندگی مشترک ما یکی از بزرگترین شکست‌های زندگی‌اش بوده است اما بروس اینقدر به خودت سخت نگیر. تو شکست‌های خیلی بزرگتر هم داشتی. شکست‌هایی مثل فیلم Hudson Hawk، شکست‌هایی مثل تلاشت برای کنارزدن جورج کلونی در فیلم اوشن ١١ که درنهایت موفق نشدی و یا شکستت در نوازندگی هامورنیکا که واقعا در آن بد بودی و گند زدی.» دمی مور پس از جدایی از بروس ویلیس با اشتون کوچر که بیش از ١٥ سال از او کوچک‌تر بود، ازدواج کرد. ویلیس هم بعد از جدایی از دمی مور با یک دختر ٢١ ساله ازدواج کرد اما هر دو ازدواج باز هم به جدایی کشید.

http://www.banounews.ir/fa/News/57336/انتقام-دمی-موراز-بروس-ویلیس-١٨-سال-بعد-از-جدایی
بستن   چاپ