آریا بانو
آغاز فعالیت مراکز واکسیناسیون کووید 19 در منطقه 20
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 21:00:00
آریا بانو - با توجه به آغاز واکسیناسیون سراسری کووید 19، مراکز واکسیناسیون انبوه در منطقه 20 با هدف ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: مجموعه ورزشی شهید مدرس، سوله ورزشی وحدت اسلامی و مرکز خودرویی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برای ارائه خدمات واکسیناسیون کووید 19 به شهروندان آماده سازی شده است.
افشار با بیان اینکه این مراکز به منظور تسهیل انجام واکسیناسیون گروه های هدف در پایتخت راه اندازی شده است افزود: سوله ورزشی وحدت اسلامی با استقرار 5 ایستگاه واکسینه و یک ایستگاه اورژانس و مجموعه ورزشی مدرس با استقرار 7 ایستگاه واکسینه و یک ایستگاه اورژانس از 28 اردیبهشت ماه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرری همه روزه و براساس گروه های سنی به شهروندان خدمات ارائه می کنند.
شهردار منطقه با بیان اینکه مرکز خودرویی از 4 خرداد ماه به شهروندان خدمات رسانی می کند، اظهار داشت: در مراکز واکسیناسیون بعد از مراحل شناسایی و ثبت اطلاعات افراد، تزریق واکسن انجام و در مرحله بعد وضعیت دریافت کننده واکسن از سوی پزشکان حاضر کنترل و دستورالعملهای مورد نیاز ارائه می شود.
او ادامه داد: شهروندان می‌توانند طبق اعلام رده‌های سنی و دیگر شرایط مورد نظر وزارت بهداشت، با در دست داشتن کارت ملی برای تزریق واکسن به این مراکز مراجعه نمایند.
مراکز واکسیناسیون همه‌روزه به جز روزهای جمعه از ساعت 8:30 تا 14:30 آماده ارائه خدمات رسانی به شهروندان است.

http://www.banounews.ir/fa/News/593765/آغاز-فعالیت-مراکز-واکسیناسیون-کووید-19-در-منطقه-20
بستن   چاپ