آریا بانو
روزهاي آلودگي هوا در 72 ساعت شش هايتان را برق بياندازيد!
چهارشنبه 14 تير 1396 - 1:53:10 PM
آريا
همه اين ها به ارگانيسم بدن افراد بستگي دارد. در اين مقاله راهکارهايي به شما ارائه مي گردد تا بتوانيد در عرض 72 ساعت شش هاي خود را پاک کنيد.

اولين اقدامي که بايد انجام دهيد اين است که بدن شما از همه محصولات سمي مواد لبني دور باشد.
* در اولين روز پاک سازي، بدن شما به يک فنجان چاي پيش از خواب نياز دارد تا مواد سمي که باعث يبوست در روده مي شود از بدن خارج گردند. در حين عمل پاکسازي نبايد با انجام کارهاي سنگين فشار زيادي بر روي شش ها يا ديگر نقاط بدن باشد.

* قبل از صبحانه 2 عدد ليمو را در 300 ميلي ليتر آب بچکانيد.

* 300 ميلي ليتر آب گريپ فروت مصرف کنيد. اگر طعم آن را نمي پسنديد، مي توانيد آب آناناس را جايگزين آن کنيد. اين دو آبميوه سرشار از آنتي اکسيدان طبيعي بوده که سيستم تنفسي را بهبود مي بخشد.

* لازم است بين وعده صبحانه و نهار 300 ميلي ليتر آب هويج مصرف شود. اين آبميوه کمک مي کند تا خون شما طي 72 ساعت پاکسازي، قليايي شود.

* در هنگام وعده نهار 400 ميلي ليتر آبميوه حاوي پتاسيم مصرف کنيد. پتاسيم به عنوان يک پاک کننده قوي عمل مي کند. پيش از خواب 400 ميلي ليتر آب آلبالو بنوشيد که اين آبميوه با باکتري هاي عفونت ساز در ريه مقابله مي کند.

* 20 دقيقه استحمام با آب گرم بسياري از مواد سمي را از بين مي برد.

* 5 تا 10 قطره اوکاليپتوس را در ظرف پر از آب بريزيد. سرتان را روي آن گرفته و با حوله اي سرتان را بپوشانيد. از اين بخار استنشاق کرده تا آب سرد شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/5948/روزهاي-آلودگي-هوا-در-72-ساعت-شش-هايتان-را-برق-بياندازيد!
بستن   چاپ