آریا بانو
طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی
شنبه 8 خرداد 1400 - 02:31:18
آریا بانو - این ساندویچ یکی از انواع ساندویچ های سرد محسوب می شود که با بیکن گوشت و بوقلمون و سبزیجات و آووکادو، تهیه می شود. این ساندویچ به صورت مثلث های کوچک با نان تست تهیه می شود. و می توان به صورت فینگر فود در مهمانی ها و جشن های تولد تهیه و سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید. مواد لازم برای 2 نفر تخم مرغ بزرگ 1 عدد سیر 1 حبه آب لیمو تازه 4 قاشق چای خوری روغن کانولا نصف فنجان روغن زیتون بکر نصف فنجان ترخون 2 قاشق غذا خوری فلفل سیاه یک هشتم قاشق چای خوری نان تست گندم کامل 4 برش بیکن گوشت 6 تکه بیکن بوقلمون یا مرغ به صورت نازک برش خورده 6 برش گوجه فرنگی متوسط 1 عدد آووکادو 1 عدد بزرگ آروگولا یا سبزیجات دیگر مانند کاهو و اسفناج 1 فنجان نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی مرحله اول برای تهیه غذای امریکایی خوشمزه با نام کلاب کالیفرنیایی در ابتدای کار، تخم مرغ و سیر خرد شده و آب لیمو تازه را درون غذاساز می ریزیم و مخلوط می کنیم تا ریز خرد شود. سپس با دورآهسته می زنیم و روغن کانولا را به آرامی به آن اضافه می کنیم. مرحله دوم به مدت 30 ثانیه یا تا زمانی که مواد به خوبی ترکیب شود، ادامه می دهیم. سپس درون یک کاسه بزرگ می ریزیم. روغن زیتون بکر را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم. مخلوط بدست آمده باید صاف و غلیظ به رنگ زرد کم رنگ باشد. طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی ترخون ریز خرد شده و نمک کوشر و فلفل سیاه را اضافه می کنیم. سپس همه را با هم مخلوط می کنیم. سپس در یخچال قرار می دهیم تا مزه ها به خورد هم برود. نان را درون تستر یا روی توری در فر برشته می کنیم. مرحله چهارم یک لایه نازک از سسی که تهیه شده است را روی یک لایه نان می مالیم. 3 برش بیکن سرخ شده و 3 برش بیکن بوقلمون را روی آن قرار می دهیم. 2 برش گوجه فرنگی نازک و یک لایه نازک آووکادو را روی آن قرار می دهیم. مرحله پنجم در این مرحله روی گوجه و آووکادو با کمی نمک و فلفل سیاه مزه دار می کنیم. در ادامه از سبزیجات انتخابی ( مانند کاهو ، اسفاج یا سبزیجات دیگر ) روی گوجه قرار می دهیم و یک برش دیگر نان روی آن قرار می گیرد. طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی در مرحله پایانی با 4 خلال دندان یا سیخ بامبو آن را ثابت می کنیم. با استفاده از یک چاقوی تیز ساندویچ را به شکل X برش می زنیم و به 4 قطعه مثلثی تقسیم می کنیم. سپس آن را در ظرف سرو قرار داده و سرو می کنیم.

این ساندویچ یکی از انواع ساندویچ های سرد محسوب می شود که با بیکن گوشت و بوقلمون و سبزیجات و آووکادو، تهیه می شود. این ساندویچ به صورت مثلث های کوچک با نان تست تهیه می شود. و می توان به صورت فینگر فود در مهمانی ها و جشن های تولد تهیه و سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.
مواد لازم برای 2 نفر
تخم مرغ بزرگ1 عدد
سیر1 حبه
آب لیمو تازه4 قاشق چای خوری
روغن کانولانصف فنجان
روغن زیتون بکرنصف فنجان
ترخون2 قاشق غذا خوری
فلفل سیاهیک هشتم قاشق چای خوری
نان تست گندم کامل4 برش
بیکن گوشت6 تکه
بیکن بوقلمون یا مرغ به صورت نازک برش خورده6 برش
گوجه فرنگی متوسط1 عدد
آووکادو1 عدد بزرگ
آروگولا یا سبزیجات دیگر مانند کاهو و اسفناج1 فنجان
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی
مرحله اول
برای تهیه غذای امریکایی خوشمزه با نام کلاب کالیفرنیایی در ابتدای کار، تخم مرغ و سیر خرد شده و آب لیمو تازه را درون غذاساز می ریزیم و مخلوط می کنیم تا ریز خرد شود. سپس با دورآهسته می زنیم و روغن کانولا را به آرامی به آن اضافه می کنیم.
مرحله دوم
به مدت 30 ثانیه یا تا زمانی که مواد به خوبی ترکیب شود، ادامه می دهیم. سپس درون یک کاسه بزرگ می ریزیم. روغن زیتون بکر را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم. مخلوط بدست آمده باید صاف و غلیظ به رنگ زرد کم رنگ باشد.
طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی
ترخون ریز خرد شده و نمک کوشر و فلفل سیاه را اضافه می کنیم. سپس همه را با هم مخلوط می کنیم. سپس در یخچال قرار می دهیم تا مزه ها به خورد هم برود. نان را درون تستر یا روی توری در فر برشته می کنیم.
مرحله چهارم
یک لایه نازک از سسی که تهیه شده است را روی یک لایه نان می مالیم. 3 برش بیکن سرخ شده و 3 برش بیکن بوقلمون را روی آن قرار می دهیم. 2 برش گوجه فرنگی نازک و یک لایه نازک آووکادو را روی آن قرار می دهیم.
مرحله پنجم
در این مرحله روی گوجه و آووکادو با کمی نمک و فلفل سیاه مزه دار می کنیم. در ادامه از سبزیجات انتخابی ( مانند کاهو ، اسفاج یا سبزیجات دیگر ) روی گوجه قرار می دهیم و یک برش دیگر نان روی آن قرار می گیرد.
طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی
در مرحله پایانی با 4 خلال دندان یا سیخ بامبو آن را ثابت می کنیم. با استفاده از یک چاقوی تیز ساندویچ را به شکل X برش می زنیم و به 4 قطعه مثلثی تقسیم می کنیم. سپس آن را در ظرف سرو قرار داده و سرو می کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/596367/طرز-تهیه-کلاب-کالیفرنیایی
بستن   چاپ