آریا بانو
روس‌ها دومین حریف ایران/ بازی سخت مقابل مدافع عنوان قهرمانی
شنبه 8 خرداد 1400 - 08:59:47
آریا بانو - مهر/ تیم ملی والیبال ایران در گام دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 14:30 مقابل تیم ملی روسیه صف آرایی خواهد کر مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از روز جمعه در بخش مردان به میزبانی ایتالیا آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران پس از شکست روز نخست با نتیجه 3 بر صفر مقابل ژاپن روز شنبه از ساعت 14:30 مقابل روسیه، مدافع عنوان قهرمانی صف آرایی خواهد کرد.
ملی پوشان والیبال ایران در سال 2018 با نتیجه 3 بر یک مغلوب روسیه شدند و در سال 2019 در خانه با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند. تقابل ولادیمیر الکنو، سرمربی روسی اصل تیم ملی مقابل تیم روسیه از نکات مهم این دیدار خواهد بود.
تیم ملی در حالیه مقابل روسیه قرار خواهد گرفت که در گام نخست مسابقات مقابل ژاپن شکست خورد و تیم روسیه نیز مقابل هلند به برتری رسید.
 فرانسه، بلغارستان، آلمان، استرالیا، ایران، ژاپن، صربستان، اسلوونی، هلند، روسیه، آمریکا، کانادا، ایتالیا، لهستان، آرژانتین و برزیل 16 تیم حاضر در مسابقات هستند. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن 12 تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال هستند. تیم ملی چین به دلیل مسائل مالی از حضور در مسابقات انصراف داد تا تیم هلند جایگزین این تیم شود. تیم ملی اسلوونی نیز با قهرمانی در چلنجرکاپ جایگزین تیم ملی پرتغال شد که در سال 2019 از مسابقات سقوط کرد.
تیم ملی روسیه، مدافع عنوان قهرمانی در سال‌های 2018 و 2019 به ترتیب با شکست تیم‌های فرانسه و آمریکا جام قهرمانی را بالای سر برد.مهر /

http://www.banounews.ir/fa/News/596472/روس‌ها-دومین-حریف-ایران--بازی-سخت-مقابل-مدافع-عنوان-قهرمانی
بستن   چاپ