آریا بانو
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تشریح کرد
فراخوان ارسال آثار برای انتخاب «بازنشسته نمونه»
يکشنبه 31 تير 1397 - 12:50:47
آریا بانو - مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام فراخوان ارسال آثار برای روز تکریم بازنشستگان و انتخاب بازنشستگان نمونه از امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، زهرا زاده غلام با بیان اینکه 15 شهریور(25 ذی الحجه) جاری روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان است و مراسمی در این روز برگزار می‌شود گفت: در این مراسم بازنشستگان نمونه انتخاب و معرفی می‌شوند.
وی افزود: امسال سیزدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان است و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. بخش ویژه انتخاب بازنشستگان نمونه در سطح ملی و استانی است. فراخوانی اعلام می‌کنیم و بازنشستگان داوطلب در شش محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی عام المنفعه، فعالیت های ورزشی و ایثار و فداکاری آثار و یا اطلاعات و مستندات خود را به ثبت می رسانند.
زاده غلام با بیان اینکه این آثار باید مربوط به دوران بازنشستگی باشد گفت: بازنشستگان داوطلب می‌توانند از امروز به پایگاه اطلاع رسانی مراجعه و تا 31 مرداد اطلاعات خود را در سامانه بانک اطلاعات نخبگان وارد کنند.
دبیر این جشنواره با بیان اینکه از هر استان 6 نفر در سطح استانی انتخاب می‌شوند گفت: ستاد برگزاری این مراسم تشکیل خواهد شد و درباره جوایز ملی تصمیم گیری می‌شود. استان ها نیز دارای ستاد مجزا هستند.
زاده غلام ادامه داد: اگر بازنشستگان نمونه دوره های قبل دارای آثار جدیدی باشند می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/60014/فراخوان-ارسال-آثار-برای-انتخاب-«بازنشسته-نمونه»
بستن   چاپ