آریا بانو
وضعيت روحاني مجروح در مترو شهرري مساعد است/علت حادثه مترو شهرري امربه‌معروف نبود
25 تير 1396 - 03:08:23 ب.ظ
زنان خبر
بانو نیوز - فردی شرور در متروی شهرری با حمله و اهانت به فردی روحانی که مسافر مترو بود صدمات جدی از ناحیه گردن به وی وارد کرد.

به گزارش بانو نیوز؛ طی ملاقات حضوری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیل ذوالفقاری که دیروز از سوی فردی شرور مورد ضربه با کاتر و اهانت قرار گرفت جویای وضعیت جسمانی وی شدیم.
پزشکان معالج «خلیل ذوالفقاری» ، اعلام کردند که عمل جراحی با موفقیت انجام‌شده است و وضعیت جسمانی وی نسبت به دیروز بهبودیافته و اکنون با مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.
وی در بخش ۵ آی سی یو بیمارستان شهدای هفتم تیر زیر نظر دکتر بوستانی و دکتر فدایی از پزشکان این بیمارستان  بستری‌شده است.
در سال‌های گذشته شاهد اهانت به روحانیت از سوی برخی از افراد بوده‌ایم که جای بسی تأسف است.
حادثه‌ی دیروز متروی شهرری بهانه‌ای شد که بسیاری از کانال‌های شبکه‌های مجازی و سایت‌ها بدون اطلاع و با قضاوت نا به‌جا روحانی که مجروح شده بود را زیر سؤال ببرند و عده‌ای کوته‌فکر فتوا دادند که نباید امربه‌معروف می‌کرد و اکنون‌که آمر به معروف شده است باید چنین بلایی را تحمل کند.
باید به آنان گفت که امربه‌معروف و نهی از منکر علت حادثه دیروز مترو نبود و فرد شرور بی‌دلیل از پشت سر به حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالفقاری حمله می‌کند، فرض بگیریم که ایشان امربه‌معروف کرده‌اند آیا رفتار زننده‌ی برخی از افراد درست است که با راه‌اندازی افکار پوچ خود در شبکه‌های مجازی فضاسازی می‌کنند؟
به گزارش خبرنگار بانو نیوز؛ این روحانی قاضی سابق دادگاه شهرری و در حال حاضر امام جماعت مسجد محله «دیلمان» از محلات ری است که در اثر حمله فرد میان‌سالی که حالت عادی نداشت، از ناحیه صورت  و گردن مجروح شد.










http://www.banounews.ir/fa/News/6496/وضعيت-روحاني-مجروح-در-مترو-شهرري-مساعد-است-علت-حادثه-مترو-شهرري-امربه‌معروف-نبود
بستن   چاپ