آریا بانو
نايب رئيس فدراسيون بانوان فدراسيون واليبال؛
تخفيف در حکم سه بانوي واليباليست / فرنوش شيخي به بلژيک رفته است
دوشنبه 26 تير 1396 - 9:14:28 AM
ورزش بانوان
بانو نيوز - نايب رئيس فدراسيون بانوان فدراسيون واليبال گفت: پرونده سه بانوي واليباليست محروم در حال بررسي است اما به طور کل در تجديدنظر احکام هميشه تخفيف داده شده است.
به گزارش بانو نيوز به نقل از سايت ورزش بانوان؛ فريبا صادقي نايب رئيس فدراسيون بانوان فدراسيون واليبال در خصوص سفر تيم ملي واليبال بانوان به ويتنام اظهار کرد: تيم ملي واليبال بانوان با 17 بازيکن به ويتنام مي‌رود و از تاريخ 28 تير تا 6 مرداد در اين کشور حضور خواهند داشت.
فرنوش شيخي، بهترين سرعتي زن واليبال ايران در تاريخ 12 / 2 / 1396 با بازيکن سابق استقلال تهران و تيم ملي فوتبال آقايان، کاوه رضايي نامزد شد. کاوه رضايي هم 24 / 3 / 1396 با انتشار پيامي از هواداران استقلال خداحافظي کرد. او در حال حاضر براي شارلوواي بلژيک به ميدان مي‌رود. اما شيخي چندي پيش به طور کامل از حضور در تمرينات تيم ملي واليبال بانوان کناره گيري کرد.

وي در مورد کناره‌گيري فرنوش شيخي و نيلوفر ابراهيمي از تيم ملي واليبال بانوان گفت: نيلوفر ابراهيمي از تيم ملي کناره‌گيري کرده و فرنوش شيخي هم به دليل سفر به بلژيک نمي‌خواهد فعلا در تيم ملي حضور داشته باشد.
نايب رئيس فدراسيون بانوان فدراسيون واليبال در مورد اين که چه زماني راي تجديد نظر سه بانوي واليباليست تيم اميد صادر خواهد شد، خاطرنشان کرد: پرونده اين 3 واليباليست در حال بررسي است اما به طور کل در تجديدنظر احکام هميشه تخفيف داده شده است.
براي آگاهي از علت محروميت سه بانوي واليباليست اينجا کليک کنيد.
صادقي در پايان خاطرنشان کرد: کلاس يکسان‌سازي تربيت مدرس مربيگري که برگزار شد سطح بسيار خوبي داشت و کيفيف بالايي داشت.
منبع: خبرگزاري ميزان

http://www.banounews.ir/fa/News/6506/تخفيف-در-حکم-سه-بانوي-واليباليست---فرنوش-شيخي-به-بلژيک-رفته-است
بستن   چاپ