آریا بانو
کاراته قهرماني آسيا؛ ناکامي رزيتا عليپور / مبينا کاوياني برنزي شد
دوشنبه 26 تير 1396 - 9:14:35 AM
ورزش بانوان
بانو نيوز - چهاردهمين دوره مسابقات کاراته قهرماني آسيا در حالي پيگيري شد که در بانوان رزيتا عليپور از رسيدن به مدال ناکام ماند و مبينا کاوياني در شانس مجدد بالا آمد و صاحب گردن آويز برنز شد.
به گزارش بانو نيوز به نقل از سايت ورزش بانوان؛ چهاردهمين دوره مسابقات کاراته قهرماني آسيا در حالي پيگيري شد که در بانوان چالاکي و رزيتا عليپور از رسيدن به مدال ناکام ماندند و مبينا کاوياني در شانس مجدد بالا آمد و صاحب گردن آويز برنز شد.
اما رزيتا عليپور در دور اول برابر آيامي موريگوچي از (ژاپن) يک بر صفر شکست خورد و با باخت آيامي موريگوچي از (ژاپن) مقابل حريفي از کشو چين، رزيتا عليپور نيز از گردونه رقابت‌ها حذف شد .
و اما مبينا کاوياني که در دور اول برابر کايو سوميا از (ژاپن) دو بر صفر شکست خورده بود، با راهيابي حريف ژاپني به فينال مبينا کاوياني مبارزاتش را در جدول رپه شارژ ( بازنده‌ها) براي کسب مدال برنز ادامه داد تا کور سوي اميدي براي کسب مدال وجود داشته باشد. کاوياني برابر جو چائو از (چين تايپه) قرار گرفته بود که عنوان سومي آسيا در سال 2013 را در کارنامه داشت. اما او موفق شد 5 بر صفر حريفش را شکست دهد. در نهايت مبينا کاوياني ملي پوش وزن 68_ کيلوگرم 7 بر 0 نماينده تاجيکستان را هم در جدول رپه شارژ مغلوب کرد و به مدال برنز رسيد.
تيم ملي ايران با کسب 32 مدال طلا ، نقره و برنز در صدر جدول رده بندي مدالي تا پايان روز دوم مسابقات قهرماني آسيا قرار دارد.
اسامي بانوان مدال آور:
طلا:
رده سني جوانان:
کاتاي تيمي دختران(ستاره خاکپور، آرزو لونجي و محدثه نائيجي)
کاتاي انفرادي، حديثه جمال
وزن 53-کيلوگرم: فاطمه سعادتي
رده سني اميد:
کاتاي انفرادي: فاطمه صادقي
وزن68-کيلوگرم: شقايق واحدي
وزن 68+کيلوگرم: شبنم واحدي
وزن 55-کيلوگرم: آويشن باقري
نقره:
رده سني جوانان:
وزن 48-کيلوگرم: ليلا برجعلي
وزن 59+کيلوگرم: مينا يوسفي
رده سني اميد:
وزن 50-کيلوگرم: سارا بهمن يار
برنز:
رده سني نوجوانان:
کاتاي انفرادي: زينب السادات حسيني
وزن 54+کيلوگرم: حديث طالبي
رده سني جوانان:
وزن 59-کيلوگرم: مبينا حيدري

http://www.banounews.ir/fa/News/6509/کاراته-قهرماني-آسيا؛-ناکامي-رزيتا-عليپور---مبينا-کاوياني-برنزي-شد
بستن   چاپ