آریا بانو
اثرگذاري مربيان مهدکودک بر کودکان مهم است
چهارشنبه 28 تير 1396 - 12:06:50 PM
زنان خبر
بانو نیوز - کارگاه آموزشی و توجیهی استاندارهای پوشش و عفاف و حجاب برای کارکنان، مربیان و مدیران مهدهای کودک در شهرستان ری تشکیل گردید.

به گزارش بانو نیوز؛ کارگاه آموزشی و توجیهی استاندارهای پوشش و عفاف و حجاب برای کارکنان، مربیان و مدیران مهدهای کودک در شهرستان ری تشکیل گردید.
مهرناز محمدیان مشاور امور بانوان و امور فرهنگی بهزیستی شهرستان ری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بانو نیوز گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید برای مدیران و مربیان مهدهای کودک برای تربیت صحیح فرزندان در مهد کوک‌ها انجام شود.
وی با اشاره به  اثرات مثبت حجاب در کودکان افزود: با توجه به اهمیت مسئله حجاب و عفاف در مدیران و مربیان مهدها که نقش مهم و تأثیر گزاری در شخصیت و تربیت  کودکان دارند، حجاب اثرات مثبتی در شکل‌گیری افکار و رفتار فرزندان خواهد داشت.
مشاور امور بانوان و امور فرهنگی بهزیستی شهرستان ری بیان کرد: در این جلسه مواردی همچون: نهادینه نمودن فرهنگ حجاب، مقابله با جنگ نرم، اهمیت مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی در کودکان، رعایت حجاب و پوشش اسلامی و… پرداخته شد.
وی بابیان اینکه کودکان بیشترین ساعت‌ها را در مهدهای کودک هستند اظهار داشت: کودکان بخصوص کودکانی که مادران شاغل دارند بیشترین وقت خود را در مهدهای کودک سپری می‎‌کنند و آنان از مربیان خود الگو می‌گیرند که در این راستا مربیان با رعایت اصول اسلامی و مذهبی می‌توانند در این تأثیر گزاری نقش مثبتی داشته باشند.
محمدیان خاطرنشان کرد: مربیان باید اثر گزاری مطلوبی بر کودکانی که در مهدکودک‌ها به آنان سپرده می‌شود داشته باشند و تلاش و دقت زیادی در گفتار، رفتار، پوشش و… داشته باشند زیرا بار مسئولیت آن‌ها سنگین است.


http://www.banounews.ir/fa/News/6540/اثرگذاري-مربيان-مهدکودک-بر-کودکان-مهم-است
بستن   چاپ