آریا بانو
طرز تهیه پیتزا سبزیجات
چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 09:24:55
آریا بانو - خمیر پیتزا خانگی: 250 گرم
کدو سبز : دو عدد
قارچ خردشده: دو پیمانه
ذرت پخته منجمد یا کنسرو ذرت: یک پیمانه
کره: 20 گرم
سیر رنده‌شده: یک قاشق مرباخوری
سس گوجه‌فرنگی: دو تا سه قاشق غذاخوری
پیاز داغ: یک قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا : به مقدار دلخواه
نمک: به مقدار لازم

برای کاهش  چربی خون چه بخوریم؟
آیا با 15 ماده غذایی قاتل چربی خون آشنا هستید؟
اگر به دنبال راهی بی‌دردسر برای کم کردن کلسترول خون هستید این کتاب الکترونیکی برای شماست
کافی است نشانی ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا یک نسخه از این کتاب ارزشمند را رایگان برای شما بفرستیم​
دانلود رایگان
طرز تهیه پیتزا سبزیجات
طرز تهیه پیتزا سبزیجات طرز تهیه پیتزا سبزیجات ابتدا روی سطح خمیر پیتزا را کمی با روغن چرب کرده و به‌مدت ده دقیقه داخل فری که از قبل روی دمای 200 درجه سانتی‌گراد تنظیم و گرم شده است قرار دهید تا نیم‌پز شود. بعد از آماده‌شدن خمیر ابتدا کمی سیر و کره را با هم تفت می‌دهیم تا کره مزه سیر را بگیرد ولی سرخ نشود. حالا پیازداغ را هم به کره و سیر اضافه می‌کنیم و شعله گاز را خاموش می‌کنیم.
کدو را به‌صورت نازک حلقه‌حلقه کرده و کمی به آن نمک می‌زنیم و در یک ماهیتابه سرخ می‌کنیم تا دو طرف آن طلایی‌رنگ شود. قارچ را خرد کرده و با کمی کره و نمک تفت می‌دهیم تا کاملاً بپزد و آبش کشیده شود. قارچ‌ها را از ماهیتابه درمی‌آوریم و در همان ماهیتابه کمی ذرت را تفت می‌دهیم تا آب اضافی آن کشیده شود. این کار را برای این انجام می‌دهیم که پیتزا آب نیندازد. حالا مواد پیتزا آماده‌اند.
از دست ندهید: طرز تهیه مافین اسپاگتی، یک پیش‌غذای ایتالیایی محبوب
برای مرحلۀ آخر آماده‌سازی ابتدا مخلوط سیر و پیازداغ را روی سطح خمیر پخش می‌کنیم. دورتادور خمیر را به اندازه یک سانتی‌متر خالی بگذارید. حالا سس گوجه‌فرنگی را هم روی سطح خمیر پخش می‌کنیم و کمی نمک روی آن می‌پاشیم. سپس همۀ سبزیجاتی را که آماده کرده‌ایم، روی سطح خمیر می‌چینیم. درنهایت روی مواد پنیر پیتزا می‌ریزیم و به‌مدت نیم ساعت پیتزا را با دمای 180 درجه سانیتی‌گراد درون فر قرار می‌دهیم. بعد از نیم ساعت پیتزای شما آماده است. نوش جان! 🙂
امیدواریم طرز تهیه پیتزا سبزیجات برای شما مفید باشد. مثل همیشه منتظر نظرات شما همراهان عزیز هستیم. در صورت تمایل می‌توانید روی خمیر پیتزا را با مواد دیگری مثل بادمجان، فلفل دلمه‌ای، زیتون، گوجه‌فرنگی و… پر کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/67333/طرز-تهیه-پیتزا-سبزیجات
بستن   چاپ