آریا بانو
سرمربی تیم ملی گلبال: رقیب اصلی ایران تیم چین است
پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 12:03:57
آریا بانو - مشهد- سرمربی تیم ملی گلبال بانوان گفت: تیم گلبال زنان چین مهمترین رقیب تیم ملی گلبال بانوان ایران در بازیهای پاراآسیایی است.

لیلا نعیم آبادی عصر چهارشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی گلبال در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون دو مرحله اردوی آمادگی این تیم در گلستان و کرج به منظور شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا برگزار شده است.
وی ادامه داد: سومین اردو به میزبانی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی و هیات نابینایان و ناشنوایان این استان در مشهد از پنجم مرداد جاری آغاز شده است. هشت نفر در این اردو حضور دارند که شش ورزشکار منتخب از میان از آنها مهر ماه آتی به مسابقات پاراآسیایی در اندونزی اعزام خواهند شد.
او تقویت روحیه بازیکنان تیم ملی و همچنین ایجاد انگیزه در بازیکنان گلبال بانوان خراسانی را برای راهیابی به تیم ملی از دلایل انتخاب مشهد به عنوان محل برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی ذکر و بیان کرد: مشهد دو تیم فعال جوانان و بزرگسالان گلبال دارد اما نماینده ای در تیم ملی ندارد.
سرمربی تیم ملی گلبال بانوان گفت: در تمرینات تیم ملی از بازیکنان مشهدی هم به عنوان یار تمرینی استفاده می شود و در کنار آن بازیکنان آموزشهای جدید را فرا می گیرند که نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای راهیابی به تیم ملی دارد.
سومین مرحله اردوی تیم ملی گلبال بانوان از پنجم مرداد به مدت 9 روز در مشهد ادامه دارد.
7507/1858

http://www.banounews.ir/fa/News/68191/سرمربی-تیم-ملی-گلبال--رقیب-اصلی-ایران-تیم-چین-است
بستن   چاپ