آریا بانو
آیا ماسک مغناطیسی پیری پوست صورت را به تعویق می‌اندازد؟
پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 15:32:39
آریا بانو - حتماً نام ماسک مغناطیسی را شنیده‌اید و برایتان جالب است که در مورد آن بیشتر بدانید. ماسک مغناطیسی روش نوینی‌ست که از طب سوزنی شرقی‌ها الگوبرداری شده است و طرفداران بسیاری هم دارد. در این نوشتار در مورد مزایا و معایب این ماسک خواهید خواند و در ویدئوی آن با نحوۀ استفاده از این ماسک آشنا خواهید شد.

برای کاهش  چربی خون چه بخوریم؟
آیا با 15 ماده غذایی قاتل چربی خون آشنا هستید؟
اگر به دنبال راهی بی‌دردسر برای کم کردن کلسترول خون هستید این کتاب الکترونیکی برای شماست
کافی است نشانی ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا یک نسخه از این کتاب ارزشمند را رایگان برای شما بفرستیم​
دانلود رایگان
ماسک مغناطیسی و همه‌چیز در مورد این ماسک شرقی
ماسک مغناطیسی که با الگوبرداری از روش‌های سنتی شرقی‌ها ابداع شده است، مانند طب سوزنی نقاطی از پوست را تحریک کرده و با انقباض عضلاتِ صورت مانع از افتادگی و شُل‌شدن پوست صورت و درنتیجه جلوگیری از پیری پوست می‌شود. این ماسک آهنربایی نقاطی از پوست را که متخصصین طب سوزنی مدنظر دارند تحریک می‌کند و در درازمدت تأثیر به‌سزایی در زیبایی پوست خواهد داشت. اگر به‌دنبال روشی ساده و آسان برای سلامتی و زیبایی پوستتان هستید، این ماسک راه‌حل شماست.
ماسک مغناطیسی
مواد تشکیل‌دهندۀ این ماسک کاملاً طبیعی و سازگار با سلامت و زیبایی پوست شماست. این مواد شامل پودر آهن، روغن جوجوبا ، پودر مروارید، کلاژن ، موم زنبور عسل، ویتامین c، عصارۀ گل رز سیاه و کره درخت روغن‌قلم است. وجود این موادِ به ظاهر عجیب و خارق‌العاده باعث کلاژن‌سازی بیشتر پوست شده و کار پاک‌سازی را نیز برای شما انجام می‌دهد. کاربرد این ماسک ضدجوش در درمان آکنه، طراوات و شادابی پوست، پاک‌کنندگی عمیق پوست صورت و کنترل چربی پوست صورت است. شما می‌توانید با تهیه این ماسک خودتان در منزل بدون نیاز به شخص دیگر یا رفتن به مراکز زیبایی پوست، مراقبت لازم را از زیبایی‌تان انجام دهید.


نحوۀ استفاده
ابتدا مقداری از این ماسک را روی صورت تمیز و با کمک قلمی که در جعبه آن است می‌مالیم و ماساژ می‌دهیم و با کمک مگنت موجود در جعبه صورت را تمیز می‌کنیم. نتیجه فوق‌العاده خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/68333/آیا-ماسک-مغناطیسی-پیری-پوست-صورت-را-به-تعویق-می‌اندازد؟
بستن   چاپ