آریا بانو
آيا رويکرد دولت به زنان تغيير خواهد کرد؟
شنبه 7 مرداد 1396 - 12:34:51 PM
بانو نيوز- خروج زنان از کابينه روحاني يا ايجاد تغيير در آنان از مباحثي بود که بعضا در فضاي سياسي از آن بحث مي شد.هر چند رقابت شديدي در ميان زنان اصلاح طلب براي کنار زدن شهيندخت مولاوردي که خود نيز از زنان اصلاح طلب است؛ و جانشيني وي مشاهده مي شد اما گمان نمي رفت اين خبرها چندان جدي باشد.
از چند روز گذشته اقداماتي توييتري براي ممانعت از تغيير مولاوردي از سوي هواداران و نزديکان او شروع شد که امروز به درخواست او براي توقف اين فعاليت ها انجاميد.
مولاوردي در کانال خود نوشت:
از صبح امروز موجي از حمايتها در خصوص ابقاي اينجانب در پست معاونت امور زنان و خانواده و ادامه حضور اينجانب در کابينه دولت دوازدهم در پي خبر مربوط به احتمال"حذف دو نفر از زنان عضو کابينه"در عرصه مجازي و مدني شکل گرفته است که ضمن سپاس از ابراز لطف و محبت و حمايت تک تک عزيزان از طريق تماس تلفني، ارسال پيام و راه اندازي کمپين هاي حمايت و ... ادامه اين فعاليتها را ضروري نمي دانم و مصرانه استدعا دارد از اين لحظه به حمايتهاي خود خاتمه داده تا اجازه دهيم رييس محترم جمهوري در فضايي آرام و با در نظر گرفتن مصلحت و ملاحظات دولت، تدبير کرده و اعضاي کابينه خود را با اشراف و وقوفي که به مطالبات شما حماسه سازان 29 ارديبهشت دارند، چينش نمايند.بديهي است تشخيص و صلاح هر چه باشد چه در سنگر کابينه و چه در سنگر ديگر اينجانب خدمتگزاري بيش نبوده و با تمام توان در کنارتان خواهم بود.
آنچه که روشن است اصلاح طلبان در پي قرار دادن فرد ديگري در اين جايگاه و تبديل اين نهاد به تهييج کننده زنان براي اهداف سياسي هستند؛اقدامي که ظاهرا مولاوردي را در اين مسير نديده يا درآن موفق نمي دانستند.
بايد منتظر بود و در چند روز آينده ديد که نگاه دولت در امور زنان به کدام سو گردش خواهد کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/6933/آيا-رويکرد-دولت-به-زنان-تغيير-خواهد-کرد؟
بستن   چاپ