آریا بانو
فاطمه آجرلو: آنچه يک کشور را از پا در مي‌آورد، بي‌تدبيري داخلي است
يکشنبه 10 آذر 1392 - 9:12:49 AM
ايسنا
fiogf49gjkf0d

فاطمه آجرلو  با بيان اينکه "تدبير به معناي برنامه‌ريزي، انديشيدن و انتخاب بهترين راه در کوتاه‌ترين زمان براي رسيدن به اهداف است"، اظهار کرد: داشتن تدبير حتي در شرايط تحريم و فشارهاي مختلف خارجي موجب مي‌شود بحران‌ها را به درستي مديريت و تهديدها را به فرصت تبديل کنيم.

 وي درباره نقش بي‌تدبيري‌ها در بروز مشکلات کشور که رييس‌جمهور نيز در گزارش صد روزه خود بدان اشاره کرد، با بيان اينکه "اغلب مشکلات کشور ناشي از بي‌تدبيري‌هاست"، تاکيد کرد: بکار گرفتن تدبير در شرايط فشار خارجي مي‌تواند تهديد‌ها را به فرصتي براي رشد و تعالي تبديل کند.

 اين فعال سياسي با اشاره به اينکه "در آغاز دولت يازدهم مشکلاتي وجود داشته و همچنان باقي است"، گفت: اگر به مديريت يک کشور يا مجموعه مثل دوي امدادي بنگريم که هرکس مي‌آيد، منهاي نواقص مدير قبلي، ادامه‌دهنده راه باشد، کشور با سرعت بيشتر رو به جلو حرکت مي‌کند.

 آجرلو با اشاره به برخي اقدامات دولت دهم از جمله هدفمندي يارانه‌ها و مديريت سوخت تصريح کرد: اين طور نيست که يک دولت هيچ کار مثبتي انجام نداده باشد و حالا بخواهيم تمام مشکلات را حل کنيم. سياه‌نمايي نشان‌دهنده ضعف و عدم توانمندي در هر دولت و مديريت جديد است.

 وي با بيان اينکه "هر دوره مديريت، ضعف‌ها و قوت‌هايي دارد"، خاطرنشان کرد:‌ مهم اين است که در هر دوره از فرصت‌ها به شکل بهينه استفاده شود و کسي که خوبي‌ها و قدرت‌هاي ديگران را ناديده بگيرد و فقط به نقاط ضعف بپردازد، همين قضاوت در مورد او نيز خواهد شد.


http://www.banounews.ir/fa/News/694/فاطمه-آجرلو--آنچه-يک-کشور-را-از-پا-در-مي‌آورد،-بي‌تدبيري-داخلي-است
بستن   چاپ