آریا بانو
معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور خبر داد
آمار دقیقی از کودکان کار بازمانده از تحصیل نداریم
شنبه 13 مرداد 1397 - 1:57:13 PM
آریا بانو - معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور گفت: آمار دقیقی از کودکان کار بازمانده از تحصیل نداریم؛ چرا که آمارها عمدتا مربوط به کودکانی است که دارای کارت ملی و کد شناسایی هستند محدود می‌شود.

به گزارش ایسنا، کمال اکبری در جمع خبرنگاران و در حاشیه دومین جلسه شبکه مدیران کل مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد صبح امروز برگزار شد اطهار کرد: در روز مشارکت اجتماعی و سمن‌ها بنا داشتیم که جلساتی را با حضور سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های حاکمیتی داشته باشیم که اولین جلسه آن در روزهای گذشته در اراک برگزار شد و امروز دومین جلسه آن بود.
وی ادامه داد: تلاش شد که در این جلسه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با سازمان‌های مردم نهاد، خیریه‌ها و موسسات حضور پیدا کنند و به صورت تخصصی به حل مشکلات کودکان کار و خیابان به ویژه کودکان بی هویت بازمانده از تحصیل بپردازند.
اکبری افزود: در این جلسه متوجه شدیم که نبود آمار دقیقی از کودکان بازمانده از تحصیل یکی از مشکلات موجود است و دلیلش این است که عمدتا آمارها به سمت کودکانی است که دارای کارت ملی و کد شناسایی هستند، در حالیکه کودکانی نیز هستند که در سن تحصیل بوده ؛ اما جایی ثبت نام نکردند و در آمارها نیستند و به همین دلیل آمارها دقیق نیست.
ادامه دارد....

http://www.banounews.ir/fa/News/70202/آمار-دقیقی-از-کودکان-کار-بازمانده-از-تحصیل-نداریم
بستن   چاپ