آریا بانو
شکست تيم ملي فوتسال بانوان ايران از روسيه
يکشنبه 24 آذر 1392 - 12:10:55 PM
آريا
fiogf49gjkf0d
به گزارش خبرگزاري آريا، دومين ديدار تيم ملي فوتسال بانوان ايران با تيم ملي روسيه از سري رقابتهاي جام جهاني بانوان اسپانيا ديشب بيست و سوم آذرماه برگزار شد که تيم ملي بازي را با نتيجه 4 بر يک واگذار کرد.تک گل تيم ايران را سپيده زرين راد به ثمر رساند.
لازم به ذکر است، صفري-سفير ايران  به همراه توفيقي - رايزن اقتصادي سفارت جمهوري اسلامي ايران در اسپانيا نيز اين ديدار را از نزديک تماشا کردند.
الميرا ثميني پور-سرپرست تيم ملي فوتسال بانوان گفت: ديدار بسيار خوب و پاياپايي بود اما به دليل خستگي بيش از حد بازيکنان و فشار بازي نتوانستيم نتيجه دلخواه را بگيريم.ملي پوشان علاوه بر سفر سنگيني که داشتند يک بازي سخت و سنگين را با تيم مالزي برگزار کرده و به فاطصله 10 ساعت بايد دومين بازي خود را انجام مي دادند.
وي افزود:برخلاف بازي صبح که از سوي داوران قضاوت خوبي را شاهد بوديم، داوري بازي با روسيه قابل قبول نبود . سالن فوتسال مملو از تماشاگران ايراني و خارجي بود که تيم ايران را يکپارچه تشويق مي کردند و سفير به همراه رايزن اقتصادي سفارت ايران بعد از بازي از ملي پوشان تقدير کرده و از آنها خواستند تا با براي موققيت تلاش خود را بکار گيرند.
گفتني است، تيم ملي امروز استراحت داشته و فردا به مصاف تيم قدرتمند برزيل مي رود.
دوشنبه 25 آذرماه :
برزيل  – ايران-ساعت 17:00به وقت محلي و ساعت 19:30 به وقت تهران

http://www.banounews.ir/fa/News/742/شکست-تيم-ملي-فوتسال-بانوان-ايران-از-روسيه
بستن   چاپ