آریا بانو
بازی های آسیایی 2018؛
ملی پوش تیراندازی: امیدوارم مزد سختی ها را در جاکارتا بگیریم
جمعه 26 مرداد 1397 - 13:08:25
آریا بانو - تهران - بانوی تیرانداز ایران با اشاره به اینکه کسب موفقیت در بازی های آسیایی آسان نیست، گفت: امیدوارم مزد سختی هایی را که در ماه های اخیر کشیدیم، در جاکارتا به دست آوریم.

به گزارش روز جمعه خبرنگار اعزامی ایرنا به جاکارتا؛ «نجمه خدمتی» بانوی تیرانداز کشورمان که یکی از شانس های کسب مدال در بازی های آسیایی است، اظهار داشت: بیش از سه ماه است که در اردوهای متمرکز هستیم و قرار است با هم تیمی خودم در مسابقات میکس شرکت کنیم. رشته ما تیمی است و رکوردهای انفرادی در آن به حساب نمی آید و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بهترین نتیجه را به دست آوریم.
خدمتی در مورد رقبای خود در بازی های آسیایی گفت: در رشته ما رقیبانی از کره جنوبی، هند، چین و ژاپن حضور دارند و قهرمان جهان و المپیک هستند. با این حال ما هم تلاش خودمان را کرده ایم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم و حداقل رکوردهایی را که در تمرین ها زده ایم، تکرار کنیم.
وی در پایان درباره پیش بینی خود از بازی های آسیایی گفت: امیدوارم همه بچه ها مزد را زحماتی که کشیده اند بگیرند. نه فقط برای ملی پوشان تیراندازی بلکه امیدوارم کاروان ایران مثل همیشه موفق باشد.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی از عصر فردا (شنبه) به صورت رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه در جاکارتا آغاز به کار خواهد کرد.
ورزشی**3783**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/75718/ملی-پوش-تیراندازی--امیدوارم-مزد-سختی-ها-را-در-جاکارتا-بگیریم
بستن   چاپ