آریا بانو
بازی های آسیایی 2018؛
پرچمدار ایران: بهترین های تیراندازی جهان در آسیا هستند
جمعه 26 مرداد 1397 - 13:08:26
آریا بانو - جاکارتا - بانوی پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018، گفت: بهترین تیراندازان جهان و المپیک در قاره آسیا هستند و برای رسیدن به مدال باید بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ «الهه احمدی» روز جمعه اظهار داشت: دومین جلسه تمرینی را در پالمبانگ برگزار کردیم و اکنون در شرایط خوب آمادگی قرار دارم.
وی در خصوص ارزیابی از شرایط حریفانش، یادآور شد: برای اینکه از آمادگی رقیبان اطلاعات لازم را کسب کنم نیازی به تماشای تمرینات آنان نیست. اکثر آنان از قهرمانان آسیا و جهان هستند و زمانیکه رکوردهایشان به ثبت می رسد به خوبی می توان از آمادگی حریفان، آگاهی لازم را به دست آورد.
قهرمان تیراندازی جهان و آسیا در پاسخ به این پرسش که حضورش در مراسم افتتاحیه با توجه به فاصله شهرهای پالمبانگ و جاکارتا برای او مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اظهار داشت: خوشحالم که افتخار پرچمداری به تیراندازی رسید؛ تمامی برنامه ریزی های انجام شده و مشکلی به وجود نخواهد آمد.
احمدی با تاکید بر اینکه ورزشکاران رشته تیراندازی برای رسیدن به موفقیت باید به فکر بهترین عملکرد خود باشند، یادآور شد: تیراندازی با دیگر رشته ها متفاوت است و اگر می خواهیم به مدال برسیم باید به فکر عملکرد خودمان باشیم و حتی یک تیر را از دست ندهیم.
بانوی ورزشکار ایران ادامه داد: بهترین های تیراندازی جهان و المپیک در آسیا هستند و چین، کره جنوبی و ژاپن از جایگاه رفیعی در این رشته برخوردارند.
وی در مورد انتقاداتی که از امکانات موجود در اندونزی می شود، گفت: در ورزش یاد گرفته ام که به عملکرد خودم فکر کنم و اگر ذهن ورزشکار به سمت دیگری برود، نتایج خوبی نخواهد داشت. شرایط فعلی برای تمامی تیم ها یکسان است و نباید فکرمان را مشغول این مسائل کنیم.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی به صورت رسمی از فردا (شنبه) با برگزاری مراسم افتتاحیه در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ آغاز می شود.
کاروان ورزشی ایران با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی در این دوره از بازیها حضور دارد.
ورزشی**3783**9250**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/75720/پرچمدار-ایران--بهترین-های-تیراندازی-جهان-در-آسیا-هستند
بستن   چاپ