آریا بانو
بازی های آسیایی 2018؛
بانوی ملی پوش تپانچه: قول مدال نمی دهم
شنبه 27 مرداد 1397 - 13:13:45
آریا بانو - جاکارتا - بانوی تیرانداز تپانچه ایران با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را در جاکارتا به کار می بندد، گفت: با این حال قولی برای کسب مدال نخواهم داد؛ چرا که در ورزش جایی برای پیش بینی نیست.

به گزارش روز شنبه خبرنگار اعزامی ایرنا؛ «هانیه رستمیان» در آستانه آغاز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، عنوان کرد: از زمان حضور در پالمبانگ، امروز (شنبه) سومین جلسه تمرینی خود را برگزار کردم و خوشبختانه رکوردهای خوبی به جای گذاشتم.
وی ادامه داد: کمی از لحاظ آب و هوایی مشکل داریم و اینکه دمای هوا در سالن محل برگزاری بازی ها بسیار گرم است. در این چند روز تنها مشکل برای تمرینات همین بود که امیدوارم برطرف شود.
رستمیان اضافه کرد: البته سالن رقابت های 10 متر، شرایط بهتری نسبت به سالن 25 متر دارد. با این حال مشکلات برای تمامی تیم هاست و باید بدون توجه به آن، کارمان را انجام دهیم.
ملی پوش ایران ‌در خصوص شرایط حریفانش، توضیح داد: اکثر رقبایم را می شناسم؛ چرا که در تورنمنت های قبلی با آنها رقابت داشته ام. کشورهای چین، کره جنوبی و هند از رقیبان اصلی ما به شمار می‌روند که از قهرمانان المپیک و جهانی در ترکیب خود بهره می برند.
رستمیان در خاتمه خاطرنشان کرد: شرایط سخت میزبان شامل حال همه تیم ها می شود و همان طور که آنها تلاش‌شان را برای کسب مدال انجام می‌دهند، ما هم بیکار نمی‌نشینیم و تمام تلاش خود را به کار می بندیم.
مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 امروز در جاکارتا برگزار می شود.
ورزشی**3783**9250**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/76008/بانوی-ملی-پوش-تپانچه--قول-مدال-نمی-دهم
بستن   چاپ