آریا بانو
دخترخانم‌ها در مراسم خواستگاری چه لباسی بپوشند؟!
یکشنبه 28 مرداد 1397 - 3:25:52 PM
آریا بانو - مراسم خواستگاری شاید اولین اتفاق مهم برای هر دختر و پسری در مسیر متأهل شدن باشد، در این مراسم مهم همه به فکر این هستند که چگونه لباس بپوشند تا ایده‌آل و بی‌نقص باشند. قطعاً اهمیت این موضوع برای دختر و پسر چند برابر است. در این نوشتار به ارائۀ ایده‌هایی ناب به شما کمک می‌کنیم بهترین انتخاب را برای روز خواستگاری‌ تان داشته باشید، طوری که بهترین خاطره از این روز در ذهنتان بماند.
مراسم خواستگاری و حساسیت انتخاب لباس
اهمیت انتخاب لباس برای مراسم خواستگاری آن هم برای جلسۀ اول از این نظر مهم است که خانوادۀ داماد برای اولین بار قرار است عروس آینده‌شان را در حضور خانواده ملاقات کنند و قطعاً این ملاقات یک دیدار عادی نخواهد بود. باید از قبل و با نهایت دقت و وسواس انتخابی داشته باشید که بعدها با یادآوری آن لبخند رضایت بر لبانتان بنشیند و خانواده همسر آینده‌تان بدانند با عروس خوش‌استایلی طرف هستند و از شما به‌عنوان فردی خوش‌تیپ یاد کنند.
مراسم خواستگاری
انتخابتان لباسی راحت باشد
اولین نکتۀ مهم این است که شما باید لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی داشته باشید، لباستان تنگ یا گشاد نباشد یا دست و پا گیرتان نشود. لباسی بپوشید که اندازه‌تان باشد، قبل از مراسم حتماً انتخابتان را نهایی کنید و لباستان را بپوشید و در مقابل آینه کاملاً خودتان را برانداز کنید و از اطرافیانتان نظر بخواهید.
مراسم خواستگاری
رنگ لباستان شاد باشد
بهتر است لباستان برای شب مهمی مانند مراسم خواستگاری رنگی شاد و جذاب داشته باشد، از پوشیدن لباس‌های تیره مثل مشکی و سرمه‌ای خودداری کنید، با‌توجه‌به رنگ پوستتان از یک رنگ روشن استفاده کنید، حواستان باشد بعد از انتخاب رنگ لباس آن را با شلوار، کفش یا دمپایی صندل، اکسسوری‌ها و شال و روسری‌تان ست کنید و یک طیف رنگی منظم را در استایل‌تان رعایت کنید.
مراسم خواستگاری
از دست ندهید: کسانی که پوست سبزه دارند چطور خوش‌لباس باشند!
شلخته لباس نپوشید
انتخابتان به‌گونه‌ای باشد که نظم و وقارتان را به خانواده همسرتان نشان دهید، انتخاب رنگ‌های نامتناسب و مُدل‌ لباس و اکسسوری و کفشتان که با هم همخوانی ندارد ظاهر شما را حسابی شلخته و نامرتب نشان می‌دهد که اصلاً روی خوشی ندارد.
مراسم خواستگاری
حتماً کفش مناسب بپوشید
انتخابتان چه کفش باشد چه دمپایی صندل، باید توجه کنید که کاملاً راحت و اندازۀ پایتان باشد تا در طول مراسم حس آزاردهنده نداشته باشید. خوب است کفشتان پاشنه بلند باشد، اما در‌صورتی‌که عادت به پوشیدن این نوع کفش داشته باشید و با بی‌تجربگی و استرس بالایی که حتماً سراغتان می‌آید حادثه ناخوشانیدی را رقم نزنید. پوشیدن کفش‌ تختی که با لباستان هماهنگ باشد هم عالی است، اگر دمپایی صندلی شیک بپوشید بسیار راحت‌تر خواهید بود.
مراسم خواستگاری
عطر فراموش نشود
عطر شما هرگز فراموش نمی‌شود، خصوصاً عطری که در مراسم خواستگاری‌تان زده‌ باشید، عطری ملایم و با رد بوی خوب استفاده کنید.
آرایشی ملایم داشته باشید
آرایشتان باید کاملاً لایت و ملایم باشد، از به‌کار‌بردن خط چشم‌های مُدل‌دار و آرایش غلیظ و رنگ‌های تند در میکاپتان بپرهیزید.
مراسم خواستگاری
اکسسوری‌های مهم
اکسسوری‌های مهمی چون ساعت مچی، انگشتر، دستبند و گردنبد بلند برای روی لباس تکمیل‌کنندۀ خوش‌تیپی شما خواهند بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/76131/دخترخانم‌ها-در-مراسم-خواستگاری-چه-لباسی-بپوشند؟!
بستن   چاپ