آریا بانو
بازی های آسیایی 2018؛
بانوی ملی پوش تیراندازی ایران: آغاز خوبی نداشتم
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 16:57:45
آریا بانو - جاکارتا - پرچمدار کاروان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا، با اشاره به اینکه در فینال تفنگ بادی 10 متر شروع خوبی نداشته است، گفت: به خواسته ام در این ماده نرسیدم، اما امیدوارم در تفنگ سه وضعیت با آمادگی بیشتر و بهتری ظاهر شوم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ «الهه احمدی» امروز (دوشنبه) پس از حضور در فینال تفنگ بادی 10 متر و کسب عنوان هفتم بیان داشت: فشار زیاد بود، رقیبان جدی و سرسختی هم داشتیم.
وی ادامه داد: خدا را شکر هم من و هم تیمی ام توانستیم، جزو هشت نفر نهایی باشیم. مشکل من این بود که استارت بدی داشتم و علتش این است که خیلی وقت بود در فینال تفنگ بادی به میدان نرفته ام. در فینال بادی اگر یک تیر را خراب کنی، فرصت جبران خیلی کم است.
بانوی ملی پوش تیراندازی اضافه کرد: تلاش خودم را به کار بستم، اما به خواسته ام نرسیدم. امیدوارم در تفنگ سه وضعیت به موفقیت برسم.
احمدی درباره شرایط «آرمینا صادقیان» هم تیمی خود، توضیح داد: آرمینا یکی از پدیده های ایران در تیراندازی و یک نابغه است. او اکنون تنها 16 سال دارد و سال ها می تواند در رویدادهای مهم به میدان برود.
وی افزود: صادقیان به مدال نزدیک بود، اما فشار و استرس زیادی داشت و تنها با چند دهم نتوانست جزو مدال آوران قرار بگیرد. اینها به دلیل کمبود تجربه بود که قطعا با مسابقاتی که حضور پیدا می کند، تجربه اش هم بالا می رود.
این دوره از بازی ها به طور رسمی از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال در 40 رشته و ٦٧ ماده ورزشی و با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی به میزبانی اندونزی می شود.
ایران با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی در آوردگاه قاره کهن حضور دارد. کاروان ایران در روز اول بازیها ٢ طلا، ٢ نقره و یک برنز در کشتی و تکواندو بدست آورد.
ورزشی**3783**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/77547/بانوی-ملی-پوش-تیراندازی-ایران--آغاز-خوبی-نداشتم
بستن   چاپ