آریا بانو
بانوی دو ومیدانی ایران: برای بازیهای آسیایی یک سال تلاش کردم
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 22:47:52
آریا بانو - جاکارتا - ملی پوش دو و میدانی ایران در ماده پرش ارتفاع بانوان، گفت: برای حضوری خوب در بازی های آسیایی جاکارتا، یک سال تلاش کرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اعزامی ایرنا؛ «سپیده توکلی» که با انگیزه زیاد برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده است، اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و روزهای نهایی تمرینات، خوشبختانه مشکلی ندارم. در این مدت برای رسیدن به موفقیت در جاکارتا به سختی تلاش کردم و اکنون زمان رسیدن به اهدافم است.
توکلی ادامه داد: به نتایج حریفان توجهی ندارم و چنانچه بتوانم به چیزی که در توان دارم دست یابم، قطعا نتایج خوبی در انتظارم خواهم بود.
پریسا بهزادی نایب‌رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی، سجاد مرادی، سپیده توکلی، رضا ملک‌پور، چرووکو و رضا مقدم گروه دوم اعزامی تیم دوومیدانی ایران به بازی های آسیایی هستند.
مسابقات دوومیدانی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 3 شهریور ماه آغاز خواهد شد و توکلی از روز دوشنبه 5 شهریور مسابقات خود را آغاز می کند.
کاروان ورزشی ایران با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا حضور دارد. نمایندگان کشورمان در 42 ماده و رشته ورزشی به مصاف حریفان خود می روند.
ورزشی**3783**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/77939/بانوی-دو-ومیدانی-ایران--برای-بازیهای-آسیایی-یک-سال-تلاش-کردم
بستن   چاپ