آریا بانو
نعمتی: با بدشانسی حذف شدم
پنجشنبه 1 شهريور 1397 - 13:13:23
آریا بانو - جاکارتا- عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: متاسفانه با بدشانسی از گردونه این رقابت ها حذف شدم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به جاکارتا؛ زهرا نعمتی پس از حذف به دلیل اشتباه پیش آمده در زمان بندی شروع مسابقه مرحله یک هشتم نهایی این بازی ها،افزود: به خاطر مشکل فنی باید استراحت می کردم. 30 ثانیه دیر رسیدم و مسابقه شروع شده و داور اجازه نداد به خط برسم.
وی افزود: حریف من تنها یک تیر زده بود اما به من اجازه مسابقه ندادند ما اعتراض کردیم ولی به آن رسیدگی نشد چرا که رقیب من در این مرحله نماینده اندونزی برگزار کننده بازی های آسیایی بود و به اعتراض من توجه نشد.
عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا دیرتر از زمان مقرر به محل برگزاری مسابقات رسید به واقع کجا بوده ناهار میل می کرده یا کار دیگری گفت: نه این طور هم نبود‌ ما باید آن تایم سر خط حاضر می شدیم شاید میزبانی بودن حریف اندونزی تاثیر داشت.
هنگامی که اعتراض کردیم داوران گفتند این اعتراض ها در بخش پارالمپیک است اما شما که به المپیک ورود کردید باید مثل المپیکی ها باشید.
وی درباره اینکه مربی کره ای این اشتباه را پذیرفته است، خاطر نشان کرد: هیچ کس مقصر نیست اتفاقی بود که افتاد، خودم باید حواسم را جمع می کردم مقصر اصلی من هستم باید برنامه را چک می کردم.
نعمتی ادامه داد: تیم سرپرست و مربی دارد و آنها چک کردند اما من باید با سرعت بیشتری روی خط می آمدم که آن 30 ثانیه را از دست ندهم. البته مسابقه من هنوز ادامه دارد. من فردا در مسابقه میکس شرکت دارم.
وی یک بار دیگر تاکید کرد: به طور قطع میزبانی اندونزی در این موضوع تاثیر داشت. من دچار بدشانسی شدم. شاید اگر کسی غیر از میزبان بود می شد و رأی تغییر می کرد. همه شوکه شدیم.
ورزشی *9144 *9250* 3063

http://www.banounews.ir/fa/News/78387/نعمتی--با-بدشانسی-حذف-شدم
بستن   چاپ