آریا بانو
بازی های آسیایی 2018؛
سرمربی کبدی بانوان ایران: اعتماد متقابل جواب داد
جمعه 2 شهريور 1397 - 15:03:41
آریا بانو - جاکارتا - سرمربی هندی تیم ملی کبدی بانوان ایران گفت: اعتماد متقابل بین فدراسیون و من جواب داد و به هدفمان دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «شایلا جین» روز جمعه پس از برتری ارزشمند ایران برابر هند و رسیدن به مدال طلای هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ایرانی ها از من مدال طلا می خواستند و خوشحالم پاسخ صبوری آنان را دادم.
وی با بیان اینکه امروز برای او و مردم ایران ویژه بود، عنوان کرد: از مسئولان فدراسیون کبدی ممنونم که پس از مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان صبوری کردند تا به هدفمان برسیم.
این مربی در خصوص اینکه برتری مقابل تیم کشورش چه احساسی را در او ایجاد کرد، گفت: من هندی هستم و کشورم را خیلی دوست دارم، اما کبدی را در درجه اول دوست دارم. وقتی در ایران ایران هستم باید هدایت این تیم را به خوبی انجام دهم و از بازیکنانم حمایت کنم.
وی با اشاره به اینکه دختران ایرانی باید برای هندی ها الگو باشند، ادامه داد: ایرانی ها در تمامی رشته فعالیت می کنند و در حدود هفت ماهی که با هم کار کردیم بیشتر به تغییر تاکتیک ها پرداختیم.
در ادامه «فریده ظریف دوست» کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان ایران نیز، گفت: برای قهرمانی و پایان دادن به سیطره هندوستان بر کبدی به اینجا آمده بودیم و مطمئن بودیم که به این مهم می رسیم.
وی در خصوص جو پرشور سالن محل برگزاری بازی، تاکید کرد: هندی ها چون در مرحله نیمه نهایی به تیم مردان ما باخته بودند، ترس داشتند. برای همین تماشاگران آنان به سالن آمده بودند و با شدت تیمشان را تشویق می کردند، ولی این تشویق ها تاثیری روی ما نگذاشت.
کاپیتان ایران درباره عملکرد سرمربی هندی تیم ایران اظهار داشت: شایلا مربی خوبی است. او تاکتیک های هندی ها را به ما آموخت تا به موقع بتوانیم از امتیازات استفاده کنیم.
ورزشی**3783**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/78711/سرمربی-کبدی-بانوان-ایران--اعتماد-متقابل-جواب-داد
بستن   چاپ