آریا بانو
ورزش 30 روزه برای فرم دهی باسن
شنبه 3 شهريور 1397 - 18:06:19
آریا بانو - وقتی حرف خوش فرم شدن باسن میشه تنها ورزشی که به ذهنمون میرسه ورزش اسکاته. اما اگر می خواهید باسن خوش فرمی داشته باشید این ورزش 30 روزه را انجام دهید.
کاری که باید انجام دهید این است که روزانه 100 اسکوات بزنید مهم نیست در چه ساعتی از روز این کار را انجام می دهید. شاید در ابتدا 100 اسکوات در روز به نظر غیر واقعی بیاد اما خیلی زود به عادت تبدیل میشه به طوری که مثل مسواک زدن نمی تونید بدون اون زندگی کنید
اسکوات پایه

صاف بایستید و پاها را بیشتر از عرض شانه ها باز کنید. تا جایی که می توانید باسن را پایین بیاورید. زانوها از انگشت های پا جلوتر نباشد و وزن روی پاشنه بیفتد.
اسکوات با کیک بک

همان اسکوات پایه را انجام دهید با این تفاوت که هنگام بلند شدن بعد از هر اسکوات ضربه کیک بک بزنید.
سومو اسکوات

پاها را بیشتر از عرض شانه ها باز کنید. هنگام اسکوات دست ها را به سمت زمین پایین بیاورید و هنگام بلند شدن دست ها را بلند کنید. هنگام بلند شدن پاشنه ها را بلند کنید.
اسکوات همراه با خمش

صاف بایستید و پاها را بیشتر از عرض شانه ها باز کنید. دست ها را پشت گردن قرار دهید. اسکوات ساده بزنید و هنگام بلند شدن پا را بلند کنید و زانو را خم کنید و آرنج را به زانو بزنید.
جامپ اسکوات

اسکوات ساده بزنید و هنگام بلند شدن پرش کوتاهی بزنید.
اسکوات جمع

صاف بایستید و پاها را به هم بچسبانید و در نهایت اسکوات بزنید.
اسکوات همراه با لانج عقب

صاف بایستید. پای چپ را پشت پای راست قرار دهید و اسکوات بزنید. سپس پای چپ را جلو بیاورید و پای راست را پشت پای چپ اسکوات بزنید.
اسکوات با لانج

صاف بایستید پای راست را به عقب ببرید و اسکوات بزنید.
اسکوات و حرکت به طرفین

اسکوات ساده بزنید و در حالی که هنوز پایین هستید پای چپ را به بغل حرکت دهید و کف زمین را با انگشت های پا لمس کنید. این تمرین را برای پای سمت راست هم انجام دهید.
اسکوات با پرش جمع

صاف بایستید و پاها را به هم بچسبانید. هنگام پرش پاها را از هم فاصله بدهید و هنگامی که به حالت اسکوات پایین می آیید پاها را از هم فاصله بدهید.

http://www.banounews.ir/fa/News/79022/ورزش-30-روزه-برای-فرم-دهی-باسن
بستن   چاپ