آریا بانو
بازی های آسیایی 2018؛
تقدیر سازمان بسیج ورزشکاران از نمایش عزت تیم کبدی بانوان
شنبه 3 شهريور 1397 - 18:07:27
آریا بانو - تهران - سازمان بسیج ورزشکاران با تبریک قهرمانی با عزت تیم بانوان کبدی ایران در بازی های آسیایی اعلام کرد: ادعای باطل بدخواهان نظام درباره محدودیت پوشش و عدم رعایت حقوق زنان در ورزش کشورمان بیش از پیش نقش بر آب شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در پیام سازمان بسیج ورزشکاران آمده است: سال به سال موفقیت‌های بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف بیشتر و بیشتر می‌شود تا ادعای باطل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی درباره محدودیت پوشش و عدم رعایت حقوق زنان در ورزش کشورمان، بیش از پیش نقش بر آب شود.
تیم ملی کبدی بانوان ایران نیز به نمایندگی از تمام زنان ایرانی نشان داد با حفظ حیا و عفت، می‌تواند قله‌های موفقیت را در همه عرصه‌ها از جمله ورزش را فتح کند.
در ادامه این پیام آمده است: دیروز این اتفاق پایان ماجرا نبود و بانوان کبدی ایران پس از قهرمانی تاریخی در آسیا با سجده بر پرچم مقدس ایران و خواندن دسته ‌جمعی آیت الکرسی، عمق نفوذ ایمان و اعتقاد در جان و دل بانوان ایرانی را نشان دادند.
بسیج ورزشکاران کسب این موفقیت تاریخی را به تمام بانوان ایرانی تبریک گفته و از تیم‌ملی کبدی بابت نمایش عزت و عفت بانوان این مرز و بوم تشکر به عمل می آورد.
تیم کبدی زنان ایران روز گذشته با پیروزی شیرین 27 بر 24 مقابل هند که قهرمانی جهان را یدک می کشد، مدال طلای بازیهای آسیایی 2018 اندونزی را به دست آورد.
ورزشی**1067**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/79027/تقدیر-سازمان-بسیج-ورزشکاران-از-نمایش-عزت-تیم-کبدی-بانوان
بستن   چاپ