آریا بانو
بازی های آسیایی 2018؛
سجادی: نتایج چند رشته مطابق پیش بینی فدراسیون ها نبود
دوشنبه 5 شهريور 1397 - 18:38:16
آریا بانو - جاکارتا - سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018، گفت: تاکنون در چند رشته نتایج ورزشکاران طبق پیش بینی های مسئولان فدراسیون ها نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «نصرالله سجادی» روز دوشنبه درباره کسب 2 مدال طلا و نقره در وزنه‌برداری و پیش‌بینی برای نتایج کلی کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: نسبت به دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی رقابت خیلی فشرده است و امیدوارم در رشته‌هایی باقی مانده هم به مدال های خوبی برسیم.
وی ادامه داد: نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف ورزشی تلاش‌ خود را به کار بسته اند ولی با این حال در چند رشته، که مسئولان فدراسیون ها پیش‌بینی مدال کرده بودند، نتیجه ای حاصل نشد.
وی افزود: نتایج این رشته ها در حد زیر متوسط و گاهی پایین تر بود، اما نتایج کلی کاروان تا کنون خوب بوده است؛ چند رشته دیگر مانند جودو، دو و میدانی و قایقرانی باقی مانده که امیدواریم بتوانیم مدال‌های خوبی در آنها کسب کنیم.
معاون سابق وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در برخی رشته ها مانند جوجیتسو، جت‌اسکی، پاراگلایدر و پنجاک سیلات که ما خوب نیستیم، میزبان از شرایط استفاده کرد و با کسب مدال های متعدد بالاتر از کاروان ایران قرار گرفت.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی با بیان اینکه پیش از این نیز پیش‌بینی کرده بودیم که جایگاه کاروان پنجم به بعد است، افزود: اکنون کره‌شمالی، تایلند و حتی چین تایپه به ما نزدیک هستند و نتایج چند روز آینده بسیار مهم است.
سجادی تاکید کرد: انتظار داریم والیبال قهرمان شود؛ بسکتبال هم راهی نیمه‌نهایی شد و اگر کره‌جنوبی را شکست دهد، امید ما کسب مدال طلا در این رشته افزایش می یابد.
کاروان ایران اکنون با 16 مدال طلا، 15 نقره و 15 برنز در رتبه پنجم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.
ورزشی**3783**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/79662/سجادی--نتایج-چند-رشته-مطابق-پیش-بینی-فدراسیون-ها-نبود
بستن   چاپ