آریا بانو
آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات بدمینتون نوجوانان دختر کشور شد
دوشنبه 5 شهريور 1397 - 18:38:19
آریا بانو - تهران- چهاردهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان دختر کشور که از روز اول شهریورماه در شهرستان تبریز آغاز شده بود امروز (دوشنبه) با قهرمانی تیم استان آذربایجان شرقی پایان یافت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون بدمینتون، در این رقابت ها که با شرکت 160 بازیکن از 21 استان کشور برگزار شد، تیم استان آذربایجان شرقی با پیروزی برابر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت.
تیم استان تهران دوم شد و تیم های استان های سمنان و توابع تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در بخش آزاد این مسابقات مقام های ذیل کسب شد:
در قسمت یکنفره زیر 15 سال فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی به مقام نخست، فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی به مقام دوم و مهلا پوراسدی از آذربایجان شرقی و پرنیان یزدانی از تهران به طور مشترک سوم شدند.
در قسمت دونفره زیر 15 سال نیز مونا آقازاده و شمیم محله پرور از آذربایجان شرقی اول، روژیار فاتحی و لاوین پورخردمند از کردستان دوم و مقام سوم مشترک به نازنین قاسمیان و یاسمین نصیری از توابع تهران به همراه معصومه بهنام راد و شهربانو شاکر از قم رسید.
در قسمت یکنفره زیر 17 سال یگانه تفریشی از تهران اول، کیمیا آزادواری از تهران دوم و حدیث احمدی از زنجان و ساره امینیان از تهران به طور مشترک سوم شدند.
در قسمت دونفره زیر 17 سال نیز گلناز کلهر و درسا یاوری وفا از توابع تهران به مقام نخست دست یافتند و زهرا احمدیان و زهرا پورحسن از آذربایجان شرقی دوم شدند. مقام سوم مشترک نیز به دیبا اسماعیلیان و ملیکا یحیایی از خراسان رضوی و یگانه قریشی و مهرنوش موبد از یزد رسید.
در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون، لیلا جاویدان معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی، آیدا فنایی نایب رئیس بانوان هیات بدمینتون، فردین پاک نهاد دبیر هیات بدمینتون و دیگر مسئولین استان آذربایجان شرقی مدال های نفرات برتر مسابقات را اهداء کردند.
همزمان با برگزاری این رقابت ها، دوره ارتقاء داوری درجه سه به 2 با شرکت 14 نفر از 11 استان نیز برگزار شد.
ورزشی ** 1528 **9129

http://www.banounews.ir/fa/News/79663/آذربایجان-شرقی-قهرمان-مسابقات-بدمینتون-نوجوانان-دختر-کشور-شد
بستن   چاپ