آریا بانو
ابتکار: در کنار هم مسیر پیشرفت را تداوم می بخشیم
دوشنبه 5 شهريور 1397 - 18:44:43
آریا بانو - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: توجه به روستاها در دستور کار دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار صبح امروز در جریان سفرش به استان زنجان به مناسبت هفته دولت در جمع مردم روستای ویر شهرستان سلطانیه حضور یافت و ضمن ابلاغ پیام رییس جمهور روحانی به ایشان با اشاره به ایجاد و افزایش صندوق های اعتبارات خرد روستایی برای کشاورزان و به ویژه زنان روستایی بر برنامه‌های تولید محصولات ارگانیک و استفاده بهینه از منابع آب تاکید کرده و افزود: امیدواریم در خصوص اشتغال بانوان هم بتوانیم پیشرفت کنیم.
ابتکار با اشاره به معضل تغییر اقلیم در جهان و ایران آن در ایران که از جمله خشکسالی‌های پیامی است، اظهار کرد: اگر چه شرایط استان زنجان بهتر از وضعیت استانهای جنوبی است، اما این به معنای مجوز هدر دادن آبی که به راحتی و رایگان در اختیار کشاورز قرار می گیرد نیست و باید به سرعت روندهای مصرف آب را اصلاح کنید تا کشاورزی و معیشت شما پایدار بماند.
معاون رییس جمهور گفت: امروز ارزش آب از ارزش فراورده‌های نفتی بالاتر است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش گفت: نباید بازمانده از تحصیل داشته باشیم.
ابتکار همچنین با اشاره به بدعهدی آمریکا و خروج آن کشور از برجام، گفت: با تلاش‌های دولت یازدهم، ایران در مسیر رشد اقتصادی قرار داشت و اشتغال رو به افزایش بود، ولی دشمنان و بدخواهان نخواستند ایران در ترازهای منطقه ای قرار بگیرد. بنابراین امروز باید با اتکا به خداوند و روحیه میهن دوستی و پیشرفت با تلاش مضاعف و رعایت اصول توسعه پایدار، مسیر را اگر چه ناهموار ادامه دهیم. در کنار هم مسیر پیشرفت را تداوم می بخشیم.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/79703/ابتکار--در-کنار-هم-مسیر-پیشرفت-را-تداوم-می-بخشیم
بستن   چاپ