آریا بانو
مدیر عامل ایرنا:
نیازمند شهامت اعتماد به نسل جوان هستیم
چهارشنبه 7 شهريور 1397 - 23:06:20
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ویژگی اصلی جوانان امروز آگاهی و تندرستی است و هم اکنون نیازمند اعتماد و اتکا به نسل جوان در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سید ضیاء هاشمی روز چهارشنبه در جریان دیدار محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با ایشان، افزود: جوانان کشور از تجربیات سیاسی و اجتماعی عمیقی برخوردار و ظرفیت مهمی برای پیشرفت کشور هستند.
مدیر عامل ایرنا گفت: نسل جوان مساله کشور ما نیست، جوانان ظرفیت بزرگی برای کشور هستتند که توجه و فضا دادن به آنان موجب حل مشکلات خود آنان و دیگران می شود، کافی است آنان را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دخالت دهیم.
وی گفت: چالش های پس از انقلاب سبب شد فرایند انتقال مدیریت به نسل جوان در کشور اتفاق نیفند، اما هم اکنون باید شهامت بکارگیری مدیران جوان را در پست های مختلف داشته باشیم.
هاشمی گفت: جوانان در هر جامعه ای سرمایه اجتماعی محسوب می شوند، اگر به فکر توسعه هستیم باید تسهیلات و شرایط لازم و کافی را برای جوانان فراهم کنیم و ضروری است مسئولان کشور بستر و فضای فعالیت و رشد را برای جوانان تسهیل کنند.
وی افزود: برخی کمبودها و مشکلات در حوزه جوانان نیازمند اعتبارات کلان و همکاری دستگاه های مختلف است اما موضوعات بسیاری هستند که به تجهیزات و امکانات مالی زیادی نیاز ندارد و با بکارگیری توان نخبگان جوان و ایجاد فضا برای جوانان به نتیجه می رسد.
هاشمی با اشاره به اینکه مطالبه گری از خصوصیات ذاتی جوانان است، گفت: مطالبه گری جوانان می تواند به توسعه کشور کمک زیادی بکند.
وی افزود: رسانه از جمله ایرنا ظرفیت انعکاس فعالیت جوانان موفق را دارد و می تواند با رسانه ای کردن این نوع فعالیت ها سبب افزایش امید در جامعه و ایجاد انگیزه در بین جوانان شود.
*3377 * 3063

http://www.banounews.ir/fa/News/80264/نیازمند-شهامت-اعتماد-به-نسل-جوان-هستیم
بستن   چاپ