آریا بانو
سرمربی تنیس روی میز زنان: گام به گام در حال رشد هستیم
پنجشنبه 8 شهريور 1397 - 15:14:06
آریا بانو - جاکارتا- سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان ایران گفت: پله پله در حال پیشرفت هستیم و توانسته‌ایم خودمان را به قدرت‌های بزرگ آسیا و جهان نزدیک کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، فاطمه کیوانی روز پنجشنبه درخصوص موفقیت بانوان در این دوره از بازی‌های آسیایی و جایگاه ایران در جدول رده‌بندی صحبت کرد.
وی با بیان اینکه بانوان ایرانی در بازی‌های جاکارتا به جایگاه اصلی خودشان نزدیک شدند، اظهار داشت: تشکر می کنم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش که در این دوره از بازی‌ها بانوان بیشتری را اعزام کردند و همین امر سبب شد که بانوان ورزشکار ما نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشند و خوش درخشیدند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در رشته تنیس روی میز، ورزشکاران ما در سالیان قبل همیشه از تیم‌های چین و هند می‌ترسیدند ولی در این دوره از بازی‌ها توانستیم رقابت بسیار خوبی با آنها انجام دهیم و در مسابقه با هند با فاصله خیلی کم، بازی را واگذار کردیم و ندا شهسواری یکی از بازیکنان ما بود که نمایش چشم‌گیری داشت.
سرمربی تیم تنیس روی میز زنان افزود: همه اینها نشان می‌دهد که بانوان جایگاه اصلی خودشان را در ورزش پیدا می‌کنند، درست است که پله پله در حال پیشرفت هستیم ولی توانسته‌ایم خودمان را به قدرت‌های بزرگ آسیا و جهان نزدیک کنیم و سعی خواهیم کرد در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
کیوانی درباره وضعیت ایران در جدول رده‌بندی بازی‌های آسیایی گفت: اندونزی از فرصت میزبانی خودش استفاده کرده و با اضافه کردن چند رشته بومی خودش به مسابقات توانستند چند مدال طلا در رشته‌ای مثل پنچاک سیلات کسب کنند و معتقدیم جایگاه واقعی ایران، جایگاه چهارمی است.
کاروان ایران با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی به این بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شده است.
این رقابت ها که به طور رسمی از 27مردادماه امسال به میزبانی اندونزی آغاز شده است تا 11 شهریورماه ادامه دارد.
ورزشی*9250*9118**1055

http://www.banounews.ir/fa/News/80462/سرمربی-تنیس-روی-میز-زنان--گام-به-گام-در-حال-رشد-هستیم
بستن   چاپ