آریا بانو
قفسه زيبا با جعبه نوشيدني بسازيد
يکشنبه 15 مرداد 1396 - 5:07:38 PM
آخرین خبر - دخترونه
بانو نیوز -

مدآنلاین/ بازسازی لوازم به‌درد نخور، نوعی هنرکمک به محیط زیست است. اما این کارها، قوه ابتکارشما را نیزافزایش می‌دهد.امروزدراین مطلب قصد داریم طرز تهیه یک قفسه کاربردی با جعبه‌های به‌درد نخورانواع نوشیدنی به شما آموزش دهیم. دست به کار شوید و این قطعه ساده را درست کنید.
وسایل لازم برای ساخت قفسه:
- جعبه نوشیدنی چوبی
- نوار رنگی
- سمباده
- رنگ و شتکه رنگ
- قلاب کوچک طلایی
مراحل ساخت:
قبل ازهرچیزباید ازتمیزی جعبه خود مطمئن شوید. بهتراست همه گرد و خاک را از روی سطح جعبه پاک کرده و اگرلازم است ناهمواری‌های داخل جعبه را با سمباده صاف کنید.
درمرحله بعد، نوارهای رنگی را دورتادورجعبه بپیچید تا مانع ازپاشیدن رنگ به اطراف جعبه شوند. این کار را فقط در مورد رویه داخلی جعبه باید انجام داد و رنگ نوار باید متضاد با رنگ انتخابی شما باشد.
حالا همه قسمت‌های داخل جعبه را با رنگی که متناسب با دکوراسیون خانه‌تان است، رنگ کنید و بگذارید کاملا خشک شود. شما می‌توانید ازترکیب چند رنگ نیزدراین مورد استفاده کنید. حواس‌تان باشد تا قبل ازخشک‌شدن کامل جعبه، نوار را ازاطراف آن جدا نکنید.
مانند نمونه می‌توانید قلاب طلایی ظریفی را ازداخل جعبه نصب کرده و یا قلاب را در قسمت وسط جعبه تعبیه کنید. البته اگرجعبه مناسبی همچون این نمونه را انتخاب کرده باشید، خودش چند جای مجزا برای قراردادن اقلام دکوری شما خواهد داشت و تعبیه یک قلاب کافی‌است.
حالا قفسه تزئینی شما تمام شده و نوبت چیدن گلدان وسایرلوازم دکوری داخل آن است. می‌توانید انواع جواهرات و عینک‌های خود را نیز از قلاب‌ها آویزان کنید.



http://www.banounews.ir/fa/News/8555/قفسه-زيبا-با-جعبه-نوشيدني-بسازيد
بستن   چاپ