آریا بانو
پیروزی بانوان والیبال ایران مقابل نایب قهرمان لیگ مجارستان
شنبه 17 شهريور 1397 - 22:21:25
آریا بانو - تهران- تیم ملی والیبال بانوان ایران در تورنمنت «سلش پیتر» مجارستان برابر فاتوم نیرهازا نایب قهرمان لیگ مجارستان، سه بر 2به برتری رسید.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم ملی بانوان ایران بعد از کسب پیروزی سه بر صفر در اولین دیدار خود در تورنمنت سلش پیتر مجارستان برابر گودلو که در سوپر لیگ مجارستان حضور دارد، تیم فاتوم نیرهازا را نیز سه بر 2 شکست داد.
ایران ست اول را با برد آغاز کرد و در رقابتی نزدیک با نتیجه 25 بر 23 حریف خود را شکست داد. تیم ایران در ست دوم نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و با حساب 25 بر 19 حریف را شکست داد.
ست های سوم و چهارم اما متعلق به تیم مجارستانی بود که در این دیدار با ترکیب اصلی خود و استفاده از یک بازیکن کوبایی در زمین حاضر شد. حریف ایران با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 21 ایران را شکست داد تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.
تیم ایران در ست پنجم توانست عملکرد بهتری داشته باشد و با نتیجه 15 بر 12 حریف خود را از پیش رو برداشت تا به این ترتیب در دومین دیدار خود نیز با برد از زمین خارج شود.
تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور موفق در رقابت های AVC( کاپ) جام کنفدراسیون والیبال آسیا در تورنمنت معتبر و بین المللی سلش پیتر Szeles Peter وحضور یافته است.
این اولین تورنمنت بین المللی است که با دعوت از تیم ملی بانوان ایران برگزار می شود. ملی پوشان 6 دیدار تدارکاتی را در این تورنمنت انجام خواهند داد که 2 دیدار با تیم ملی والیبال مجارستان و چهار دیدار دیگر با تیم های باشگاهی این کشور در دستور کار خواهد بود.
ورزشی ** 1528 **9129

http://www.banounews.ir/fa/News/85593/پیروزی-بانوان-والیبال-ایران-مقابل-نایب-قهرمان-لیگ-مجارستان
بستن   چاپ