آریا بانو
انسان های خارق العاده ای که کارهای غیرممکن می کنند
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 16:00:30
آریا بانو - اگر وجود ابرقهرمان ها را باور ندارید بعد از خواندن این مطلب آن ها را باور خواهید کرد. خیلی چیزها درباره قابلیت ها و توانایی های نامحدود بشریت شنیده ایم و اگر خودتان را باور داشته باشید می توانید این قابلیت ها را در خودتان کشف کنید. افرادی وجود دارند که با انجام کارهای غیرممکن این نوع قابلیت های بی پایان بشریت را ثابت می کنند در ادامه با آن ها آشنا شوید.
مرد چتر به دست


هیچکس نام این مرد مرموز را نمی داند اما تقریبا همه می دانند که او بخشی از پروژه عکاسی است به نام کالو پیتر. فلسفه او رسیدن به تعادل در تمام زندگی است که منجر به شادی ما می شود. این مرد خارق العاده در محدودیت های جسمانی خود تعادل ایجاد کرده و به تعادل بین خودش و دنیا رسیده است.
پاشا پتکانز



پاشا ورزشکار و بلاگر جوانی است که به دنیا سفر می کند و از حرکات قهرمانانه خود عکس می گیرد و در فیسبوک منتشر می کند. او دو جایزه از مسابقه حرکات نمایشی ردبول دریافت کرده است.
آلن روبرت


آلن کوهنورد مشهور 56 ساله فرانسوی است که به مرد عنکبوتی فرانسه معروف است. سر و کار آلن با آسمانخراش های مدرن است و تنها با کمک دست هایش از آن ها بالا می رود. او از هیچ تجهیزات امنیتی استفاده نمی کند.
فرد فوگن


فرد یکی از رکوردشکن هایی است که با چتر نجات از بلندترین آسمانخراش های دنیا پریده است. او در فرانسه به دنیا آمده و از کودکی غواصی در آسمان را شروع کرده است. پدر و مادر فرد هر دو چترباز هستند و او هم راه والدینش را دنبال کرده است. فرد همیشه همراه با یکی از دوستانش وینس رفت حرکات نمایشی را اجرا می کند و خطرناک ترین حرکت نمایشی آن ها پرش از بالای برج خلیفه دوبی بود.
اولگ کریکت



اولگ یکی از ابرقهرمانان معروفی است که لبه بلندترین برج ها و صخره ها حرکات نمایشی اجرا می کند. او از روی یک ساختمان به ساختمان دیگر پرش می زند، شیرجه و پشتک های خطرناک می زند و تعادل خود را روی نرده ها و ریل های باریک حفظ می کند.
نیک والندا


نیک والندا بندباز و آکروبات آمریکایی است که در عمر خود 6 رکورد زنده است. او بدون هیچ گونه تجهیزات امنیتی از روی طناب ها رد می شود. نیک در هفته 6 روز و در روز 6 ساعت تمرین می کند.
دیوید لاما



دیوید لاما یک کوهنورد آمریکایی است و جوان ترین ورزشکاری است که در مسابقه صخره نوردی جام جهانی برنده شده است. در همان سال مسابقه قهرمانی کوهنوردی اروپا را نیز برنده شده است.
به نظر شما این افراد دیوانه هستند یا ابرقهرمان؟

http://www.banounews.ir/fa/News/85825/انسان-های-خارق-العاده-ای-که-کارهای-غیرممکن-می-کنند
بستن   چاپ