آریا بانو
ادامه شکست ناپذیری بانوان والیبال ایران در مجارستان
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 21:00:06
آریا بانو - تهران - تیم ملی بانوان ایران در چهارمین دیدار خود در تورنمنت «سلش پیتر» مجارستان موفق شد تیم یاسپرین را در خانه و برابر هوادارانش سه بر صفر شکست دهند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم ملی بانوان ایران با ارائه یک بازی روان و بدون اشتباه موفق شد تیم یاسپرین مجارستان را از پیش رو بردارد.
بانوان ایران که در این دیدار با نتایج 25 بر 21، 27 بر 25 و 25 بر 19 حریف را از پیش رو برداشتند تا همچنان روی نوار شکست ناپذیری قدم بردارند.
تیم یاسپرین فصل گذشته به مقام چهارم سوپر لیگ مجارستان دست یافته بود و در این دیدار حمایت هواداران در سالن را نیز با توجه به امتیاز میزبانی همراه خود داشت اما در نهایت با شکست زمین را ترک کرد.
تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور موفق در رقابت های AVC( کاپ) جام کنفدراسیون والیبال آسیا در تورنمنت معتبر و بین المللی سلش پیتر Szeles Peter حضور یافته است.
این اولین تورنمنت بین المللی است که با دعوت از تیم ملی بانوان ایران برگزار می شود. ملی پوشان 6 دیدار تدارکاتی را در این تورنمنت انجام خواهند داد که 2 دیدار با تیم ملی والیبال مجارستان و چهار دیدار دیگر با تیم های باشگاهی این کشور در دستور کار خواهد بود.
تیم ملی بانوان ایران دیدارهای قبلی خود را در این تورنمنت با پیروزی پشت سر گذاشته بود.
ورزشی ** 1528 **9129

http://www.banounews.ir/fa/News/85878/ادامه-شکست-ناپذیری-بانوان-والیبال-ایران-در-مجارستان
بستن   چاپ