آریا بانو
سه مدال برای تیم فری استایل ایران در آسیا
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 19:05:59
آریا بانو - تهران- رقابت های قهرمانی اسکیت آسیا در حال برگزاری است و «رومینا سالک» و «رضا لسانی» به مدال نقره و«لعیا عربی» صاحب نشان برنز بخش فری استایل این مسابقات شدند.

به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره رقابت های اسکیت قهرمانی آسیا از روز جمعه 16 شهریورماه به میزبانی کره جنوبی در شهر «ناموان» این کشور آغاز شده است و تیم های ملی اسکیت سرعت، فری استایل و اینلاین هاکی زنان و مردان ایران در این مسابقات حضور دارند.
«ترانه احمدی» و«محمدصالحی» نیز به ترتیب در بخش فری استایل و ماده 500 متر سرعت در جایگاه چهارم قرار گرفتند.
در اسکیت فری استایل بازیکن باید از موانع تعیین شده به صورت مارپیچ عبور کند.
در تیم سرعت جوانان زنان و مردان ایران محمد نعمتی، کیارش شامحمدی، محسن کاظمی، نگین شیخی، نگین دادخواه، سید مهشید کیائی و نهال مقدم رحمانی به این دوره از رقابت ها اعزام شده اند.
در تیم سرعت بزرگسالان نیز محمدرضا عابدی درچه، دانیال زارع، محمد امین حیدری، محمد صالحی و امیربهزادی بروجنی در کره جنوبی حاضرند و در تیم فری استایل سجاد محمدی، رضا لسانی، علی شجاعی، لعیا عربی، ترانه احمدی و رومینا سالک مقابل رقبای آسیایی خود قرار می گیرند.
در ادامه این مسابقات مردان اسکیت هاکی ایران از ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت ایران با کره جنوبی میزبان مسابقات دیدار می کنند و تیم زنان نیز از ساعت 17و 30 مقابل هند قرار خواهند گفت.
ورزشی**9029**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/86115/سه-مدال-برای-تیم-فری-استایل-ایران-در-آسیا
بستن   چاپ