آریا بانو
کدام زوج های هالیوودی کمتر کنار یکدیگر دیده می‌شوند؟ (+تصاویر)
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 19:18:49
آریا بانو -
زوج های هالیوودی دو دسته اند. یک دسته که همیشه دست در دست هم در ملا عام ظاهر می شوند و دسته دوم که به ندرت آنها را در کنار هم می بینیم. حتی برخی از زوج ها هستند که هیچ عکس مشترکی از خودشان منتشر نکرده اند به طوری که کسی نمی داند آنها با هم زندگی می کنند.
1. جولیا رابرتس و دنیل مودرزوج های هالیوودی
رابطه های قبلی جولیا رابرتس این درس را به او داد که بهتر است جزییات رابطه عاطفی اش را با دیگران در میان نگذارد، از این رو او سعی کرد که رابطه خود با همسرش، دنیل مودر، را پنهان کند. این دو از سال 2002 تاکنون با هم زندگی می کنند و در حال حاضر صاحب 3 فرزند هستند اما تصویری که این دو را در کنار هم نشان دهد، سخت یافت می شود.

2. مریل استریپ و دان گامر
ما مریل استریپ و دان گامر را به ندرت در کنار هم می بینیم. این دو در سال 1978 با یکدیگر ازدواج کردند و در حال حاضر صاحب 4 فرزند هستند. دلیلش را نمی دانیم اما مریل معمولا شوهای خود را به تنهایی اجرا می کند.

3. پنه لوپه کروز و خاویر باردم
از آنجایی که این دو ستاره به ندرت در کنار هم دیده می شوند، خیلی ها نمی دانند که آنها در سال 2010 با هم ازدواج کردند و در حال حاضر صاحب 2 فرزند هستند.

4. ادل و سیمون کونکیادل
ادل و همسرش، سیمون، یکی دیگر از زوج هایی هستند که در ملا عام در کنار هم دیده نمی شوند. آنها در سال 2012 صاحب یک فرزند شدند اما تا به حال در کنار هم، حتی روی فرش قرمزها هم حضور نیافتند.

5. کیتی هولمز و جیمی فاکس
عجیب تر از رابطه کیتی هولمز و جیمی فاکس را تا به حال ندیده ایم. این عکس متعلق به سال 2006 می باشد. از آن زمان به بعد این دو ستاره را در کنار هم ندیدیم تا زمانی که عکس هایی از آن دو در کنار ساحل منتشر شد و به شایعات ارتباط شان با هم مهر تایید زد.

6. کامرون دیاز و بنجی مدن
کامرون دیاز و بنجی مدن زوج های موفق و شادی در کنار هم هستند. آنها در سال 2015 با هم ازدواج کردند اما به ندرت در ملا عام در کنار هم دیده می شوند.

7. مارگو رابی و تام اکرلی
مارگو رابی و تام اکرلی در سال 2016 با هم ازدواج کردند اما تا سال 2017 با هم روی فرش قرمز قدم نگذاشتند. علاوه بر آن، آنها حتی یک عکس دو نفره هم در کنار هم ندارند. عجیب است، نه؟

8. بردلی کوپر و ایرینا شایک
بردلی کوپر و ایرینا شایک مدت ها بعد از ازدواج و حتی بچه دار شدن شان، با هم روی فرش قرمز حضور یافتند. هیچ اطلاعاتی در مورد جشن عروسی و دیگر جزییات زندگی آنها در دست نیست اما بدون شک آنها در کنار هم زوج جذابی به نظر می رسند.

9. لیتون میستر و آدام برودی
ما عکس های زیادی از ستاره های سریال «دختران خبرچین» در کنار هم ندیدیم اما این زوج مشهور در سال 2014 با هم ازدواج کردند و در حال حاضر یک فرزند دارند.

10. تیلور سوئیفت و جو آلوین
تیلور سوئیفت و جو آلوین بیش از یک سال است که با هم رابطه دارند اما تا به امروز آن را فاش نکرده بودند. ما نیز زمانی که آنها را با هم روی فرش قرمز دیدیم، به رابطه آنها پی بریدم. مطمئنا آخرین آلبوم تیلور، حاوی آهنگ های عاشقانه ای برای جو آلوین خواهد بود.

11. بروک شیلدز و کریس هنچی
همسر بروک شیلدز، کریس هنچی، یک نویسنده و کارگردان است. آنها در سال 2001 با هم ازدواج کردند و در حال حاضر 2 فرزند دارند اما ما تا به حال این دو را در کنار هم ندیده ایم.

12. کارلی کلاوس و جاشوا کوشنر
کارلی کلاوس و جاشوا کوشنر از سال 2012 تاکنون زندگی مشترک شان را آغاز کرده اند اما ما تاکنون عکسی مشترک از آنها را در کنار هم ندیده ایم. در واقع کارلی کلاوس همیشه به تنهایی روی فرش قرمز قدم می گذارد.

13. کرستن دانست و جسی پلمونس
بسیاری از ما فکر می کنیم که کرستن دانست و جسی پلمونس هنوز با هم نامزد هستند اما آنها چند سالی ست که با هم ازدواج کرده و فرزند هم دارند. شاید دلیل فکر ما این باشد که آنها هیچ عکس دو نفره ای با هم ندارند.

14. آماندا سایفرد و توماس سادوسکی
آماندا سایفرد و توماس سادوسکی چند ماه پس از ازدواج شان، در سال 2017، بچه دار شدند، با این حال هنوز هم عکسی مشترک از آنها ندیده ایم.

15. سولانج نولز و آلن فرگوسن
سولانج نولز و آلن فرگوسن در سال 2014 با هم ازدواج کردند، به غیر از چند عکس عروسی از آنها، این دو ستاره به ندرت در کنار هم در ملا عام دیده می شوند.

برترین ها

http://www.banounews.ir/fa/News/86160/کدام-زوج-های-هالیوودی-کمتر-کنار-یکدیگر-دیده-می‌شوند؟-(-تصاویر)
بستن   چاپ