آریا بانو
مدال تیم اینلاین هاکی بانوان ایران در آسیا قطعی ‌شد
سه شنبه 20 شهريور 1397 - 10:11:56
آریا بانو - تهران - تیم ملی اینلاین هاکی (اسکیت هاکی) بانوان ایران در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا، مقابل کره جنوبی میزبان مسابقات به پیروزی رسید و کسب مدال خود را قطعی کرد.

به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی رشته های مختلف اسکیت آسیا از روز جمعه 16 شهریور ماه به میزبانی شهر ناموان کره جنوبی آغاز شده است و تیم هاکی زنان ایران امروز سه شنبه در سومین دیدار خود به مصاف میزبان مسابقات رفت و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.
زنان اسکیت هاکی ایران پیش از این تیم های چین و هند را با شکست بدرقه کرده بودند.
در ادامه این مسابقات تیم بانوان ایران برای خوشرنگ کردن مدال خود باید مقابل تیم های چین تایپه و ژاپن صف آرایی کنند.
همچنین ملی پوشان اسکیت هاکی مردان پیش از این با شکست تیم های هنگ کنگ و کره جنوبی مدال خود را قطعی کرده اند.
کاوه صدقی سرمربیگری 2 تیم اینلاین هاکی مردان و زنان ایران را بر عهده دارد.
شهریار امینی، فرزاد هوشیدری، فرشاد مقدسی، جرمی رضا پور (بازیکن دو رگه ایرانی - آمریکایی)، جلال کیهانفر، دانیال باقری، محمد امین کره ای، حمید ابکار، بنجامین غفاری، اویس حسن زاده، عرفان زنگنه، نیما مهربان، علی ستار و سامان فروتن ، 14 بازیکن مردان ایران در این مسابقات هستند و «کریستین مولر» آلمانی نیز مربی این تیم است.
در تیم زنان ایران نیز اعظم سنایی، مرضیه سید قندی، هانیه آقا محمدی، فاطمه اسماعیلی، الهام مدیر دهقان، هدا احمد بیگی، نگارارجمند، آرزو ایزدی، مریم ولی پور،حدیثه پورهاشمی، مارال راسخی و هلیا سوهانی حضور دارند که مربیگری این تیم نیز بر عهده «مارینا فاگواگا» فرانسوی است.
تیم اسکیت فری استایل ایران اعزامی به این مسابقات نیز پیش از این صاحب 2 مدال نقره و یک نشان برنز شده است و «محمد صالحی» که در روز نخست مسابقات در ماده اسکیت سرعت 500 متر به مقام چهارم رسیده بود، امروز در ماده وان لپ، عنوان سومی را از آن خود کرد.
ورزشی**9029**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/86281/مدال-تیم-اینلاین-هاکی-بانوان-ایران-در-آسیا-قطعی-‌شد
بستن   چاپ